آزادکاران تمرینات خود را خانه کشتی دنبال می کنند

آزادکاران تمرینات خود را خانه کشتی دنبال می کنند
کشتی گیران آزادکار کشورمان تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن طبق برنامه در محل خانه کشتی تهران دنبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، آزادکاران در ادامه تمرینات خود ظهر دیروز(جمعه) یک جلسه تمرین وزنه را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. در این تمرین که در محل خانه کشتی تهران برگزار شد، آزادکاران تمرینات متفاوت وزنه را در چند بخش متنوع انجام دادند. پس از این تمرین کشتی گیران در دو گروه تمرین بسکتبال را انجام دادند، بعد از آن حرکات بارفیکس و در پایان دویدن بروی تردمیل را در برنامه داشتند.

مصطفی حسین خانی کشتی گیر آزادکار وزن 74 کیلوگرم نیز که بتازگی در تمرینات خارج از اردو دچار پارگی رباط پای خود شده است دقایقی ناظر تمرین کشتی گیران بود و به خوش و بش با هم تیمهای خود پرداخت.

همچنین عصر روز گذشته(جمعه) نیز رضا یزدانی به همراه نادر حامدی پور بروی تشک خانه کشتی آمدند و زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و علیرضا رضایی مربی تیم ملی به انجام تمرین مرور فن پرداخت. در این کلاس مرور فن اختصاصی خادم بر رفع نقاط ضعف و افزایش مهارتهای فنی یزدانی تاکید ویژه ای داشت.

این مرحله از تمرین آزادکاران تا زمان اعزام به رقابتهای المپیک 2012 لندن در محل خانه کشتی شماره یک تهران دنبال می شود. اردونشینان امروز یک جلسه تمرین را در برنامه دارند.
۳۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.