تمرین مرور فن و تردمیل آزادکاران

تمرین مرور فن و تردمیل آزادکاران
آزادکاران المپیکی کشتی ایران در ادامه تمرینات خود برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن روز گذشته دو جلسه تمرین مرور فن و تردمیل را برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، شاگردان رسول خادم ابتدا صبح دیروز(چهارشنبه) مانند عصر دیروز یک جلسه تمرین مرور فن اختصاصی را انجام دادند.

مدیر تیمهای ملی و اعضای کادر فنی با توجه به اوزان کشتی گیران ناظر این تمرینات ویژه بودند و رسول خادم در حین تمرینات مانند همیشه نکات فنی و ریزه کاریها را به المپیکی های آزادکار کشتی ایران آموزش می داد.

این تمرین که از ساعت 9 صبح آغاز شد، حدود سه ساعت به طول انجامید و المپیکی ها کشتی ایران در یک کلاس آموزشی ویژه به داشته های فنی خود در فاصله هشت روز مانده به رقابتهای المپیک 2012 لندن افزودند.

تمرین عصر آزادکاران از ساعت 17 آغاز شد. این تمرین که حدود 2 ساعت به طول انجامید اختصاص به تمرین دویدن روی تردمیل داشت. در این تمرین کشتی گیران که فشار بسیار زیادی را تحمل می کردند با فریادهای خود فعل خواستن را برای کسب مدال المپیک 2012 لندن صرف می کردند.

رسول خادم در حین تمرین با فریادهای خود از کشتی گیران می خواست با تمام وجود تمرین کنند و با تحمل فشار این تمرین به فکر لحظات پایانی مبارزات خود باشند.

علیرضا سلیمانی رئیس کمیته سیاستگذاری فدراسیون کشتی نیز از نزدیک ناظر این تمرین بود و به خوش و بش با رسول خادم، اعضای کادر فنی و کشتی گیران پرداخت.

آزادکاران در ادامه این مرحله از تمرینات که تا زمان اعزام به المپیک 2012 لندن ادامه می یابد امروز یک جلسه تمرین را در برنامه دارند.

۲۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.