تقدیر صفایی از درایت وزیرورزش؛ صفایی: وزیر با حرکت ارزشمندخود روح المپیک را در کاروان دمید

تقدیر صفایی از درایت وزیرورزش؛ صفایی: وزیر با حرکت ارزشمندخود روح المپیک را در کاروان دمید
رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان تصمیم وزیر ورزش مبنی بر بازگشت دو ورزشکار المپیکی این رشته را حرکتی بزرگ و به یاد ماندنی عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد تا این دو ملی پوش ایران با کسب نتایج ارزشمند زمینه شادی دل مسئولین و هموطنان را فراهم سازند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

کریم صفایی ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد:بر اساس فلسفه راه اندازی بازیهای المپیک که همان ایثار،مردانی ،قدرت ، مروت و تواضع است وزیر ورزش ما با حرکت خوب خود مبنی بر بازگشت دو کماندار سهمیه ای کشورمان به میان کاروان روح المپیک را مجدد زنده کرد که شروع این کار حماسی را به مردم ایران تبریک می گویم.

بی شک باید به خاطر این تصمیم منطقی و خردمندانه آقای عباسی تقدیر و تشکر کرد و امیدورام این دو نماینده کشورمان قدر این فرصت را دانسته و با عملکرد مطلوب خود حمایت مسئولین ورزش را ارج نهند.

صفایی خاطر نشان کرد:در نشستی که با علی آبادی داشتیم مقرر شد تا این دو کماندار کشورمان تمرینات ویژه خود را برای حضور در بازیهای المپیک ادامه دهند. در واقع تلاش های مسئولین کمیته ملی المپیک آقای علی ابادی و افشارزاده و وزارت ورزش وجوانان و همچنین دکتر حمیدسجادی برای حل این مسئله و هماهنگی و همکاری خوبی که داشته اند قابل توجه است.

صفایی ضمن اشاره به حضور میلاد وزیری و زهرا دهقان در بازیهای المپیک گفت:متاسفانه سوئ تفاهمی بین کماندران کشورمان و مسئولین وقت فدراسیون بوجود آمد که با عذر خواهی این دو نماینده شایسته کشورمان برطرف شد تا آنها با آسودگی خیال راهی بازیهای المپیک شده و از عزت  ورزش کشور در المپیک با نمایش مطلوب خود دفاع کنند.

۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۶:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.