رئیس جمهور:اگر جوانان خود را باور کنند قله های جهان زیر پای آنها قرار خواهد گرفت

رئیس جمهور:اگر جوانان خود را باور کنند قله های جهان زیر پای آنها قرار خواهد گرفت
دکتر احمدی نژاد در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک عنوان داشت اگر جوانان ما خودشان را باور کنند بالاترین قله ها زیر پای آنها قرار خواهد گرفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر احمدی نژاد در مراسم بدرقه کاروان ورزش ایران در سی امین دوره بازیهای المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای این کاروان گفت: همه ملت ایران به ورزشکاران کشورشان افتخار می کنند. ورزشکاران باید نماد تواضع و انسانیت در بازیهای المپیک باشند و باز هم تاکید می کنم اگر این جوانان  خودشان را باور کنند تمامی قله های رفیع علمی و ورزشی را زیر پا می گذارند.

رئیس جمهور ادامه داد:خوشحالم که در جمع شما ورزشکاران هستم و آقای عباسی و افشارزاده مطالبی خوبی را عنوان کردند اما می خواهم به این موضوع اشاره کنم که باید خوشحال باشیم در عصری زندگی می کنیم که عصر قدرت ملت ایران در عرصه جهانی است و  مطمئنم که با همت و تلاش جوانان ایرانی شاهد موفقیت ورزش کشور در این رویداد بزرگ خواهیم بود. انتظار ملت ایران از ورزشکارانشان همین است و امیدوارم همه آنها برای موفقیت و سربلندی ایران تلاش کنند.

رئیس جمهور خطاب به ورزشکاران اعزامی به بازیهای المپیک لندن گفت: ممکن است برخی مواقع مشکلاتی در کارها پیش بیاید اما ورزشکاران ما باید نماد تواضع و فروتنی و انسانیت باشند. شما باید برای سربلندی ایران عزیز تلاش کنید و مطمئنم که در این مدت برای رسیدن به این هدف آماده شده اید.

وی با بیان اینکه تیم های والیبال و بسکتبال هم مستحق حضور در المپیک بودن و شایستگی این حضور را داشتند افزود: با اینکه می دانم شما ورزشکاران در اوج آمادگی روحی و جسمی هستید اما وظیفه خود می دانم یادآوری کنم که اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را باور کنید. شما ورزشکاران می توانید با اعتماد به نفس و توکل به خدا بلندترین قله ها را هم فتح کنید و انتظار ما هم همین است.

محمود احمدی نژاد با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی می توانند با توکل به خدا بر بلندای هر قله ای بایستند خاطرنشان کرد: اخلاق و جوانمردی در ورزش خواسته ملت ایران است هرچند که ممکن است مسائلی پیش بیاید اما همیشه در نهایت همبستگی و وحدت در بین مردم و مسئولین حرف آخر را زده و خلیلی در روند حرکتی بوجود نیامده است  این میدان فرصتی است برای ترسیم فرهنگ ملت‌ها و شما نماینده فرهنگ ایران هستید.

رئیس جمهور خطاب به مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی به بازیهای المپیک نیز گفت: باید ورزشکاران را به بهترین شکل ممکن برای حضور در این رویداد آماده کنید و مراقب سلامتی آنها باشید چون شما عزیزان نقش بسزایی در حضور قدرتمندانه و آماده سازی آنها دارد.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ما همین که ورزشکاران توانسته اند سهمیه حضور در المپیک را بگیرند قهرمان هستند. گرفتن سهمیه المپیک خودش به اندازه چهار میدان جهانی است و امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند در بازیهای المپیک هم با اقتدار شرکت کنند همین الان هم شما برای ما یک قهرمانید و قابل احترام.

رئیس جمهور ضمن اشاره به جایگاه خانواده در بین ورزشکاران خاطر نشان کرد:خانواده ها نقش بسزایی در موفقیت قهرمانان دارند چرا که ورزشکاران ماه ها در اردو بوده و سرشان گرم است ولی خانواده های ورزشکاران و مربیان همسر و فرزندان و پدر و مادرها باید ماه ها دوری آنها را تحمل کرده و برای موفقیتشان دعا کنند لذا ضمن قدردانی از تلاش های این عزیزان باید تشکر ویژه  ای از خانواده های ورزشکاران داشت چرا که محیط و فضایی را در دل خانه و خانواده فراهم می آوردند تا این عزیزان در عرصه ورزشی به افتخار آفرینی برای ورزش کشور بپردازند.

۲۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.