مشارکت 90 درصدی نورآبادی ها در همایش پیاده روی همگانی

فدراسیون ورزشهای همگانی دهمین همایش پیاده روی خانوادگی را به میزبانی شهرستان نورآباد واقع در استان لرستان برگزار نمود که در این همایش ورزش همگانی بیش از چهل هزار نفر حضور داشتند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، در راستای ایجاد نشاط ، شادابی و تحرک در بین کلیه اقشار جامعه فدراسیون ورزشهای همگانی دهیمن همایش پیاده روی خانوادگی را روز جمعه 23 تیرماه در شهرستان نورآباد برگزار نمود . کل جمعیت این شهرستان پنجاه هزار نفر می باشد که در این رویداد بالغ بر چهل هزار نفر درآن مشارکت داشتند .

غلامرضا معماری دبیر فدراسیون به نیابت از دکتر علی مجدآرارئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با حضور در این همایش به همراه سایر مسئولین سیاسی ، نظامی و ورزشی به پیاده روی پرداخت . همچنین به منظور جلب و مشارکت هر چه بیشتر مردم در ورزشهای همگانی و ایجاد انگیزه چندین دستگاه دوچرخه ، یکدستگاه خودرو سواری پراید ، چندین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ، مکه مکرمه ، حسابهای بانکی ، وسایل ورزشی و ... به شرکت کنندگان اهداء شد . نهمین همایش پیاده روی خانوادگی روز 16 تیرماه به میزبانی استان فارس و شهرستان آباده با حضور دکتر محمد رضا دوست محمدی نایب رئیس فدراسیون برگزار شد ضمن اینکه یازدهمین همایش پیاده روی خانوادگی نیز روز جمعه هفته آینده در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد .


۲۶ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.