پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛صید یک نقره و برنز دیگر توسط تکواندو کاران

پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛صید یک نقره و برنز دیگر توسط تکواندو کاران
درروز دوم مسابقات تکواندو بچه های آسیا، تکواندو کاران دانش آموز با دومدال نقره و برنزدر وزنهای55-و73- به مسابقات خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از دهکده پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا دریاکوتس(ساخا) ،تیم تکواندواعزامی با کاروان دانش آموزان که بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند در روز دوم رقابتها ودر اوزان73-،55- و73+توانستند به دومدال دست یابند.

براساس این گزارش در وزن55-ابوالفضل یعقوبی در بازی اول توانست تکواندو کار سوریه ای را از پیش رو برداشته سپس حریف ساخایی خود را هم با قدرت شکست داده ودر بازی سوم خود تکواندو کار روسیه ای را نیز از پا درآورد وبه فینال این وزن راه یافت .دراین مرحله هم با رقیب دیگری از روسیه روبرو شد که دررقابتی سخت وناداوری از رسیدن به طلا باز ماند وبه مدال نقره دست یافت.

دروزن 73-دانیال صالحی مهردربازی نخست خود تکواندو کار روسیه ای را شکست دادودر بازی دوم حریف ساخایی خود راشکست داد.صالحی مهر در بازی سوم درمقابل تکواندو کار مسکویی تن به شکست دادومدال برنز را بدست آورد.

بر اساس همین گزارش در وزن73+محمد رضا اینا نلودر بازی اول خود با حریف قزاقی خود رقابت سختی داشت ودرراند طلایی با اخطار داور مسابقه، از دور رقابتهای این وزن حذف شد.

با نتایج روز دوم، تیم تکواندواعزامی به این مسابقات با یک مدال طلا،یک نقره ودوبرنز به کار خود پایان داد.

گفتنی است صبح فردا نیز فینال مسابقات ژیمناستیک برگزار خواهد شد.همچنین جودو کاران اعزامی نیز در اوزان46و50 و55مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.