جعفری،مولایی وکنعانی در سه اسلحه به عنوان نخست شمشیر بازی دست یافتند

در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشوردر بخش انفرادی نوجوانان جعفری،مولایی وکنعانی در سه اسلحه فلوره،سابر واپه به قهرمانی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛روز نخست رقابت های ششیربازی قهرمانی کشور ویژه رده سنی نوجوانان وجوانان روز گذشته در بخش انفرادی  نوجوانان پی گیری شد.

بر این اساس،در ادامه این رقابت ها که با حضور 171 شمشیرباز انجام شد که به نوعی به دلیل  کثرت شرکت کنندگان رکورد بی سابقه در این رشته محسوب می شد و تا ساعات پایانی شب گذشته نیز ادامه داشت .

سرانجام در اسلحه فلوره حسین جعفری از یزد به عنوان نخست دست یافت،سهیل مشهدی از قزوین دوم شد،اسماعیل مرادی وشهاب شمس به ترتیب از استان های اصفهان و تهران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در اسلحه سابر نیز مهدی مولایی از اذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسید،محمد جواد میر حسینی از یزد نایب قهرمان شد و حامد مهدویان ومحمد سارنجیان به ترتیب از استانهای اردبیل و یزد به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در اسلحه اپه نیز امیر رضا کنعانی وبهنام بیک به ترتیب از استان های اردبیل ویزد اول ودوم شدند، حسام عزیز پور از اردبیل و سعید رضایی از اصفهان هم به عنوان سوم مشترک رسیدند.

گفتنی است : رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور هم اکنون در بخش تیمی جوانان در حال برگزاری است.
۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.