پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛صید دو مدال طلا و برنز توسط تکواندو کاران

پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛صید دو مدال طلا و برنز توسط تکواندو کاران
مسابقات تکواندوی دانش آموزان ایرانی در پنجمین دوره مسابقات بچه های آسیا با مدال طلا وبرنز شروع شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به خبرنگار اعزامی از محل دهکده بازیهای پنجمین مسابقات بچه های آسیا در ساخای روسیه صبح امروز مسابقات تکواندوآغاز شد ودر روز نخست در وزن منهای 48 محمد حسینی نیا توانست با اقتدا ر رقبای خود از کشورهای روسیه،تایلند وقزاقستانی را با قدرت هر چه تمام تر شکست داده وبه مرحله فینال راه یابد ودر مسابقه فینال نیزدرمقابل حریف آذربایجانی با ارائه یک بازی بسیار خوب توانست با اقتدار مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

 دراین روز علی خالقی دیگر تکواندو کار دانش آموزاعزامی در وزن منهای63 کیلودر بازی اول تکواندو کار قزاقی را از پیش رو برداشت ودربازی دوم خود نیز حریف خود از ساخای روسیه را شکست داده ومقابل حریف تایلندی قرار گرفت که با بدشانسی بازی را به این حریف واگذار کرد وبه نشان برنز این وزن دست یافت.

 در مسابقات پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا در رشته تکواندو تیم هایی از کشورهای:ایران،آذربایجان،بوتان،روسیه،کویت،ویتنام،فلسطین،اندونزی،تایلند،عراق،قزاقستان،مغولستان،سوریه وهمچنین هفت تیم از جمهوریهای مختلف روسیه شرکت کرده اند.

گفتنی است درافتتاحیه مسابقات تکواندو وزیر ورزش ساخا وهمچنین رئیس اتحادیه تکواندو روسیه ونایب رئیس تکواندو اروپا نیز حضور داشتند.

با کسب این دو مدال جمع مدالهای بدست آمده توسط  کاروان اعزامی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران به پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا به نه مدال ( 4 طلا،2 نقره و3 برنز ) رسید.

درادامه این مسابقات و در روز دوم ، فردا ابوالفضل یعقوبی در وزن منهای55،دانیال صالحی مهردرمنهای73  ومحمد رضا اینانلو نیز درمثبت73 به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
۲۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.