تایلندخود را برای میزبانی اولین بازی های هنرهای رزمی آسیا آماده می سازد

کانوکفاند چولاد کازم " عضو هیئت مدیره اداره ورزشهای تایلند ،شورای المپیک آسیا را به خاطر ترویج ورزش های رزمی مورد ستایش قرار داد.

 "به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کانو.کفاند اظهار داشت : این رویداد آغاز عصر جدید مسابقات هنرهای رزمی را تجلی ساخته است.
کانوکفاند که همچنین رئیس کمیته فنی ورزش های بازی ها می باشد گفت : اولین بازی های هنرهای رزمی آسیا شامل 9 رشته ورزشی مشهور تن به تن می باشد که ریشه در آسیا داشته و در آنجا برگزار شده اند. این ورزش ها در سراسر جهان در میان مردم برگزار می شوند لکن بعضی از آنان در بازی های المپیک و سایر رویدادهای بین المللی ورزش گنجانده نشده اند.
وی ادامه ادامه داد : تایلند بعنوان اولین میزبان بازی های هنر های رزمی آسیا با تمام قوا تلاش خواهد کرد تا این رویداد استانداردهای بین المللی را برآورده نموده و از قوانین و مقررات فدراسیون های بین المللی ورزشی تبعیت نماید.
وی افزود: تایلند آمادگی در هر زمینه به ویژه فنون ورزشی را دارا می باشد  من می توانم ترتیبات کامل را برای مسابقات در هر ورزش ، بازسازی محل برگزاری مسابقه ، نصب تسهیلات ، مراسم پیروزی ، مرکز اطلاعات ورزشی و داوطلبین فنی به شما تضمین دهم و بسیار خوشحالم از اینکه تایلند به افتخار میزبانی اولین بازی های هنر های رزمی آسیا از اول الی نهم اوت 2009 نائل آمده است.
تعداد 9 رشته ورزشی عبارتند از : کاراته ، تکواندو ، موی تای ، کیک باکسینگ ، جوجیتسو ، جودو ، کوراش ، ووشو /کونگ فو و پنکاک سیلات.
هر چند که بازی های هنرهای رزمی آسیا پس از این رویداد افتتاحیه در تایلند با بازی های داخل سالن ادغام خواهد شد لیکن شورای المپیک آسیا به دادن اعتبار والا به هنر های رزمی ، تضمین فراهم آوردن امکانات برای رقابت به منظور دستیابی به طلا در مسابقات نهائی برای این مظهر نمادین آسیا و ماده های متفاوت آن کماکان ادامه خواهد داد.

۱۰ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.