جهت شرکت در رقابتهای دراگون بت آسیا؛اردوی اژدها سواران در انزلی

اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در "بوسان" کره جنوبی، با جدیت خاصی در بندر انزلی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از، اژدها سواران هم اکنون مرحله دوم تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر "عاطفه فتحی نیا" در بندر انزلی سپری می کنند.

"اکرم علی آبادی" نایب رییس بانوان انجمن دراگون بوت که در این اردو حضور داشت، ضمن ابراز رضایت از نحوه تمرینات و تلاش وافر کادر فنی گفت: خوشبختانه ملی پوشان از روحیه خوبی برخوردار هستند و در حال حاضر به شکل هماهنگ در تمرینات حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر 32 اژدها سوار در مرحله دوم تمرینات حضور دارند که پس از استراحتی چند روزه، مرحله سوم تمرینات را از اواخر هفته آینده از سر خواهند گرفت.

وی در ادامه گفت: هدف ما این است که در مسابقات آسیایی بوسان، حضوری قدرتمند داشته باشیم و به همین سبب، طبق برنامه به پیش می رویم تا به این مهم برسیم.

خانم علی آبادی گفت: ما در نهایت 26 ورزشکار را به کره جنوبی می بریم و تصور می کنم که ملی پوشان با توجه به پشتکار و اعتماد بنفس بالا، بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا، حضوری موثر داشته باشند.

شایان ذکر است مسابقات دراگون بوت قهرمانی آسیا، شهریور ماه امسال در شهر بوسان کره جنوبی برگزار خواهد شد.
۲۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.