پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛ایران باسه مدال طلا،‌ دو نقره و دو برنزقهرمان کشتی آزاد آسیا شد

پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛ایران باسه مدال طلا،‌ دو نقره و دو برنزقهرمان کشتی آزاد آسیا شد
به گزارش روابط عمومی کمیته و به نقل از خبرنگار عزامی ازدهکده بازیهای بچه های آسیا در ساخا روسیه، آزادکاران اوزان 38 ،50 ،60 و76 کیلوگرم موفق شدند در روز پایانی کشتی ها، صاحب سه طلای ارزشمند شوند.

 در سومین روز رقابتهای کشتی کودکان آسیا، افشین رحمانی دروزن 38 کیلوگرم با استراحت در دور اول، در مسا بقه دوم خود حریف سیبریایی خود را شکست داد ودردیدار سوم نیز با قدرت تمام، کشتی گیر ساخایی را مغلوب و راهی مرحله نهایی شد.رحمانی در دیدار پایانی هم توانست حریف قلدر آذربایجانی را از پیش رو برداشته وبه مقام قهرمانی این وزن ومدال طلا دست یابد.

دروزن 60 کیلوگرم سامان شجاعی در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد ودر مصاف دوم خودکشتی گیر ساخایی را از پیش رو برداشته ودر جدال سوم نیز حریف قدرتمند دیگری از ساخا را مغلوب و به فینال این وزن راه یافت. در دیدار نهایی که ساعت 11 به وقت تهران برگزار شد، شجاعی با کشتی گیر آذربایجانی سرشاخ شد که با جدالی نفس گیر توانست با قدرت هر چه تمام تر این حریف را شکست داده و او نیز به مدال ارزشمند طلا دست یابد.

در 76 کیلوگرم هم آرش نیرآبادی به مصاف حریف کره ای جون مین وانگ رفت و بعد از پیروزی قاطع مقابل وی، در مقابل والیف از ساخا نیز به راحتی برنده شد. دردیدار پایانی هم توانست قربانف از آذربایجان را در دو وقت اول و دوم به ترتیب با نتایج 1بر0 و 3 بر0 شکست دهد و سومین طلا را برای کاروان اعزامی کشورمان به ارمغان بیاورد .

اما دروزن 50 کیلو نیز مجتبی عموزاد در دور اول به قرعه استراحت خورد ودر بازی دوم حریف سوری خود را از پیش رو برداشت ودر دیدار سوم متاسفانه رقابت را
به کشتی گیر مغولی واگذار کرد.عموزاد در ادامه با بد شانسی مواجه شد و در مقابل حریف خود از ساخا شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را هم از دست داد.

به این ترتیب تیم کشتی آزاد کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز با قهرمانی دربازیهای بچه های آسیا به کار خود پایان داد.

۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.