اردوی بیست و یکم والیبال نوجوانان به کار خود پایان داد

نوجوانان ملی پوش کشورمان به کار خود در بیست و یکمین اردوی آمادگی این تیم در شهر ملکان پایان دادند.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، اردوی بیست و یکم تیم والیبال نوجوانان از نهم تیرماه به مدت 9 روز در شهرستان ملکان تبریز برگزار شد.
نوجوانان ملی پوش در این اردو علاوه بر پنج روز تمرینات آمادگی در دو نوبت صبح و عصر شامل کارهای بدن سازی، تمرین تکنیک های روز والیبال و تاکتیک های تیمی ، چهار دیدار تدارکاتی نیز برگزار کردند.


سه پیروزی در برابر تیم های جوانان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان و یک شکست در برابر منتخب شهرستان ملکان نتایج تیم والیبال نوجوانان در این اردوی آمادگی بود.

ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی، حسین وزیری و رحمت نوری به عنوان مربی، علیرضا سلیمی (مربی بدنساز) و کورش معصوم زاده به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی کردند.

بیست و دومین اردوی آمادگی این تیم از 28 تیرماه در شهرکرد آغاز خواهد شد که در دو مرحله برگزار می شود. مرحله نخست به مدت شش روز در شهرکرد مرحله دوم آن نیز به مدت چهار روز در تهران پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار خواهد شد، آماده می کند.
۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۵:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.