علیپور:مسئولان فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا حجاب بانوان را به فال نیک گرفتند

علیپور:مسئولان فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا حجاب بانوان را به فال نیک گرفتند
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: رعایت حجاب توسط بازیکنان تیم ملی سپک‌تاکرا در مسابقات جهانی تایلند، تحسین مسئولان فدراسیون جهانی را برانگیخت و آن را به فال نیک گرفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ با اشاره به قهرمانی تیم ملی سپک‌تاکرای مردان در مسابقات جهانی سید 2 اظهار داشت: ملی‌پوشان با میانگین سنی 21 سال عملکرد بسیار خوبی داشتند؛ در مقابل برخی تیم‌ها از بازیکنان بالای 35 سال بهره می‌بردند.

وی ادامه داد: بازیکنان در مسابقات جهانی مقابل تیم‌های گردن کلفتی به برتری رسیدند؛ شکست دوباره آمریکا از ایران کار کوچکی نبود که ملی‌پوشان لذت این برد را چشیدند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مورد انتخاب خود به عنوان رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای غرب آسیا نیز گفت: در این اجلاس اتفاقات بسیار خوبی برای کشور ما افتاد که میزبانی ایران در مسابقات زیر 21 سال آسیا از جمله آن است و من نیز با موافقت اعضا به عنوان رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای غرب آسیا انتخاب شدم.

علیپور خاطرنشان کرد: در اولین گام برای آموزش بازیکنان افغانستان به این کشور مربی اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حجاب بانوان مورد توجه تیم‌ها و کنفدراسیون آسیا قرار گرفته بود، تصریح کرد: مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی سپک‌تاکرا از این حرکت بانوان استقبال کرده و آن را به فال نیک گرفتند؛ ما با این حرکت ورزشکاران زن ایرانی به ایرانی بودن خودمان افتخار کردیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی افزود: کمیته ملی المپیک باید به این رشته پرمدال بهای بیشتری بدهد تا در بازی‌های آسیایی در بخش مردان و بانوان حداقل به دو مدال طلا برسیم.
۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.