پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛سه طلای ارزشمند، حاصل آخرین روز کشتی گیران ایرانی در ساخای روسیه

پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛سه طلای  ارزشمند، حاصل آخرین روز کشتی گیران ایرانی در ساخای روسیه
براساس گزارش ارسالی ازدهکده پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا در ساخای روسیه گشتی گیران دسته سوم آزاد اعزامی به این مسابقات موفق شدند در روز پایانی با درخششی مثال زدنی سه طلای ایدست آورند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ازدهکده پنجمین  دوره بازیهای بچه های آسیا در ساخای روسیه گشتی گیران دسته سوم آزاد اعزامی به این مسابقات موفق شدند در روز پایانی با درخششی مثال زدنی سه طلای ایدست آورند.

 بر پایه این گزارش در روز سوم ودسته سوم اوزان38،50،60 و76کیلو،کشتی گیران دلیر ونوجوان کشورمان توانستند به سه مدال طلای ارزشمند دست یابند.بر همین اساس افشین رحمانی دروزن 38 کیلو با استراحت در دور اول در مسا بقه دوم خود حریف سیبریایی خود را شکست داد ودر بازی سوم نیز با قدرت تمام کشتی گیر ساخایی خود را مغلوب وراهی مرحله فینال شد.در بازی فینال نیز این کشتی گیر ریز نقش مازندرانی توانست حریف قلدر آذربایجانی را از پیش رو برداشته وبه مقام ارزشمند اول این وزن ومدال طلا دست یابد.

دروزن 60 کیلو سامان شجاعی این کشتی گیر با اخلاق در دور اول با استراحت مواجه شد ودر بازی دوم خودکشتی گیر ساخایی را از  پیش رو برداشته ودر بازی سوم نیز حریف قدرتمند دیگری از ساخا را مغلوب وبه فینال این وزن راه یافت.در باز فینال که بعد ظهر برگزار شد شجاعی با کشتی گیر آذربایجانی شاخ به شاخ شد که با جدالی نفس گیر توانست با قدرت هر چه تمام تر این حریف را شکست داده وبه مدال ارزشمند طلای دیگر دست یا بد.

همچنین در وزن76 کیلو گرم آرش نیر آبادی با شکست حریفان کره ای وروسی خود توانست به فینال این رقابتها راه یافته ودربازی فینال نیز کشتی گیر آذربایجانی را از پیش رو برداشته و طلای این وزن را از آن خود کند
 
دروزن 50 کیلو نیز مجتبی عموزاده در دور اول استراحت خورد ودر بازی دوم حریف سوریه ای خود را از پیش رو برداشت ودر بازی سوم متاسفانه باز ی را به کشتی گیر مغولی واگذار کرد.بعد ظهر نیز با بد شانسی مواجه ودر مقابل حریف خود از دور رقابتها  کنار رفت.
گفتنی است با پایان مسابقات کشتی،تیم های تکواندو وژیمناستیک از صبح فردا رقابتهای خود را در پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا در ساخای روسیه آغاز خواهند کرد.


۱۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.