پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛یک مدال نقره و دو مدال برنز ره آور روز دوم کاروان ورزشی ایران درساخای روسیه

پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا-روسیه؛یک مدال نقره و دو مدال برنز ره آور روز دوم کاروان ورزشی ایران درساخای روسیه
به گزارش ارسالی از دهکده پنجمین دوره بازیهای بچه های آسیا در ساخای روسیه، در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد این بازیها چهار وزن دوم یک مذال نقره ودو مدال برنز بدست آمد.
به گزارش خبرنگار اعزامی به این رقابتها در روز دوم اوزان کشتی در46 کیلو  شهاب خوال در دور اول استراحت خورد ودربازیهای دوم وسوم خود توانست حریفان ساخایی وقرقیزی خود را شکست داده و به فینال این رقابتها راه یابد.خوال دربازی فینال خود در مصاف رقیب آذربایجانی خود دررقابتی نفس گیر کشتی را به حریف آذربایجانی واگذار وبه مدال نقره این وزن دست یافت.

دروزن 35 کیلو فرهادعلی تبار این کشتی گیر ریز نقش نیز بازیهای درخشانی از خود به جای گذاشت.علی تبار دردوره اول حریف فلسطینی خود را از پیش رو برداشت ودر دور دوم نیز با بد شانسی نتوانست از سد حریف ساخایی خود بگذرد،اما در بازی سوم در جدالی زیبا رقیب آذربایجانی خود را پشت سر گذاشته و به مدال برنز این وزن دست یافت.

برپایه این گزارش در وزن 69کیلو کامران قاسم پور در دور اول به رقیب ساخایی خود بازی را واگذار کرد ودربازی سوم با حریف قدر قرقیزی مواجه شد که در این جال توانست او را شکست داده وبرای کسب مدال برنز به مصاف حریف روسی برود.قاسم پور بدلیل شکست در دور اول نتوانست گروه برندگان قرار گیرد.دربازی آخر قاسم پوربرای کسب مدال برنز با کشتی گیر روس سرشاخ شد وبا برتری بر این رقیب توانست مدال برنز این وزن را به خود اختصاص دهد.

در وزن 58 کیلو گرم شیرزاد قاسم پور کشتی گیر شایسته ما در دور اول ودوم حریفان ساخایی وقزاقستانی خود را با قدرت از گردونه رقابتها حذف کرد ودر مسابقه سوم خود با بد شانسی از کشتی گیر مغول شکست خورد و برای مسابقه رده بندی خود را آماده کرد ولی متاسفانه این کشتی گیر در بازی رده بندی نیز نتوانست به نتیجه دست یافته واز دور رقابتها حذف شد.
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۵:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.