مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان ؛مدال نقره برای دلاوران سپک تاکرای ایران

تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران روز یکشنبه در دیدار نهایی رقابتهای بخش "تیمی" (سه نفره) مقابل سنگاپور تیم چهارم دنیا شکست خورد و به مدال نقره رسید تا در نهایت با کسب دو طلا و یک نقره، بهترین عملکرد خود را در طول تاریخ رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، در دیدار نهایی که در سالن ملی شهر بانکوک برگزار شد، تیم ملی کشورمان با حساب 1-2 برابر سنگاپور، دارنده عنوان چهارمی جهان در دوره گذشته مغلوب شد.

تیم ملی ما در مرحله نیمه نهایی مقابل چین، دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگجو به برتری رسیده و بلیت حضور در دیدار نهایی سری آ "تیمی" جهان را دریافت کرده بود.

به این ترتیب تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در رقابتهای سید دو جهان در بانکوک، در بخش "دونفره" و "تیمی" برای نخستین بار در طول تاریخ صاحب دو مدال طلا شد و در پیکارهای تیمی (سه نفره) نیز به مدال نقره سری آ جهان دست یافت.

شایان ذکر است تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران با کسب این موفقیت های درخشان، در دوره بعد مسابقات سری آ جهان که با حضور تیمهای درجه اول دنیا برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

تیم ملی بانوان نیز در بخش هوپ‌تاکرا، با کسب 150 امتیاز به رتبه پنجمی دست پیدا کرد، در بخش رگو حذف شد و در بخش دبل (2 نفره) نیز مقام سومی را از آن خود کرد.

تیم‌های ملی سپک‌تاکرای مردان و بانوان ساعت 4:30 صبح چهارشنبه هفته جاری به کشورمان باز خواهند گشت.
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.