سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان؛ نتیجه توجه به سنین پایه را در کمتر از 4 سال دیگر می بینیم

فریبا جلالیان گفت: ما در چند سال گذشته سرمایه گذاری ویژه ای در زمینه نوجوانان وجوانان انجام دادیم که مطمئنا نتیجه آن را در چند سال آینده خواهیم دید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بدمینتون؛ فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین هدف ما ایجاد پشتوانه برای تیم ملی است افزود: ما از سال 86 فعالیت های استعدادیابی را شروع کردم اما می توانم بگویم حداقل 3 سال است که برنامه های منظم و اردو های منسجمی برای دختران نونهال و نوجوان در فدراسیون بدمینتون برگزار می کنیم.


وی تاکید کرد: ثریا آقایی یکی از بدمینتون بازان جوانی است که از همین استعدادیابی ها ظهور کرد و من از سن 11 سالگی تا الان که ثریا 16 سال دارد با او کار کردم و می توانم به قاطعیت بگویم که وی یکی از ملی پوشان موفق در سالهای آینده خواهد بود. من مطمئنم که یکی از نماینده های ایران درالمپیک بعدی این بدمینتون باز جوان کشورمان است.


 سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان با تاکید بر اهمیت جایگاه بزرگسالان گفت: این برنامه ها به معنی این نیست که ما نسبت به تیم بزرگسالان کم توجه شده ایم. بلکه ما اکنون در کنار توجه به تمرینات بزرگسالان در زمینه استعدادیابی کار می کنیم و من معتقدم که حضور بزرگسالان و استفاده از تجربیات آنها برای پرورش نیروهای جوان همواره اهمیت دارد.


وی با بیان اینکه این تابستان سومین سالی است که اردوهای منظم برای سنین نوجوان و جوان برگزار می شود گفت: امسال هم همانند سالهای گذشته پس از اتمام امتحانات دانش آموزان 10 بدمینتون باز منتخب در رده سنی نوجوان و جوان به کمپ تیم های ملی آمدند و اینجا تمرینات منظمی برای این افراد تا پایان تابستان خواهیم داشت. البته پس از آن هم تمرینات به طور مقطعی ادامه می یابد.


الناز فیض منش، صفورا زمانلو و پگاه کامرانی از سمنان؛ ملیکا مطلبی از زنجان، یسری بیگی از اصفهان، مریم قمبری از گیلان، ثریا آقایی و نیکی طرفی نژاد از تهران، سارا کیوان و نگار ناسوتی از فارس، زهرا کهریزی و کیانا هاشمی از البرز نفراتی هستند که در اردوی امسال حضور دارند.

۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.