بازدید سر زده دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو؛افشار زاده:روند مطلوبی بر اردوی تیم ملی تکواندو حاکم است

بازدید سر زده دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو؛افشار زاده:روند مطلوبی بر اردوی تیم ملی تکواندو حاکم است
دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز به صورت سرزده از تمرینات تیم ملی تکواندوی اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک 2012 لندن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ اردوی تیم ملی تکواندوی کشورمان جهت حضوری قدرتمند در بازیهای المپیک 2012 لندن در مرکز جهانی تکواندوی ایران در حال برگزاریست که در همین راستا بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه بازدیدهای سرزده خود از اردوهای تیمهای ملی اعزامی به المپیک لندن صبح امروز بطور سر زده در تمرینات تکواندوکاران المپیکی کشورمان حضور یافت و از روند آماده سازی آنان بازدید کرد.

بر اساس این گزارش؛ در تمرین امروز تکواندوکاران کشورمان که به مرور فن اختصاص داشت به جز یوسف کرمی و محمد باقری معتمد(دو ملی پوش المپیکی کشورمان) چند ملی پوش دیگر از جمله علیرضا نصر آزادانی،کوروش رجلی ومهران عسگری نیز حضور داشتند که زیرنظر فریبرز عسگری و هادی ساعی به تمرین مشغول بودند.

افشارزاده بعد از اتمام تمرینات اردونشینان در جمع آنان ابراز امیدواری کرد تا موفقیتهای المپیکی تکواندو کاران کشورمان در لندن نیز تکرار گردد و شاهد موفقیت نمایندگان اعزامی کشورمان باشیم.


وی ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی تیم ملی و مسئولین فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون تکواندو و کمیته ملی المپیک وجود دارد که همین موضوع نیز باعث شده تا تمام امکانات لازم برای تمرینات مناسب شما فراهم گردد.امیدوارم روند خوب حاکم در اردوی تیم ملی تکواندو تا روز اعزام ادامه داشته باشد تا هر سه نماینده کشورمان در اوج آمادگی روحی و روانی در لندن حضور یابند و برای هموطنانمان شادی و افتخار بیافرینند.


دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از هادی ساعی قهرمان پرافتخار تکواندوی ایران و جهان به دلیل حضور پیوسته در تمرینات تیمهای ملی تقدیر کرد و گفت: مطمئنا حضور ورزشکار بزرگ و با اخلاقی همچون هادی ساعی در کنار اردونشینان می تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و همچنین روحیه جنگندگی شما عزیزان گردد. او تجربیات بسیار ارزشمندی از میدان بزرگ المپیک دارد که قطعا در ارائه آنها به شما  کوتاهی نخواهد کرد. ضمنا امیدوارم که با رایزنی های صورت گرفته هادی ساعی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک موفق شده و کرسی ارزشمندی را برای ایران اسلامی بدست آورد و کمیته ملی المپیک در این زمینه نامه نگاریهای لازم با کمیته های المپیک دیگر کشورها داشته است.


وی در پایان گفت: خوشبختانه جو بسیار خوبی در رشته های المپیکی مدال آورمان حاکم است و معتقدم اگر همین فضا در اردوها حاکم باشد و انشاالله تا زمان اعزام با مشکل خاصی از جمله آسیب دیدگی مواجه نگردیم، در لندن شاهد یکی از بهترین نتایج تاریخ ورزش کشورمان در ادوار المپیک باشیم.

بعد از صحبتهای افشارزاده، هادی ساعی به نمایندگی از سوی ورزشکاران، کادر فنی و مسئولین فدراسیون تکواندو از حمایتهای کمیته ملی المپیک و شخص بهرام افشارزاده از رشته های المپیکی بخصوص تکواندو تقدیر کرد و گفت: افشارزاده همیشه نگاه ویژه ای به ورزشکاران و قهرمانان داشته که امیدوارم ورزشکاران نیز با کسب نتایج ارزشمند در بازیهای المپیک لندن پاسخ زحمات تمامی زحمت کشان ورزش را بدهند و در واقع همین حضور سر زده دبیر کل در اردوهای تیم ملی برایمان دلگرم کننده است.


افشارزاده در ادامه این بازدید در تمرینات تیم ملی بانوان که به بدنسازی مشغول بودند نیز حضور یافت و با سوسن حاجی پور نماینده المپیکی کشورمان و مربی کره ای وی دیدار و گفتگو کرد.

۱۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.