سرپرست تیم ملی تنیس روی میز بانوان:برگزاری اردوهای مشترک باعت رشد ملی پوشان کشورمان می شود

اردوی مشترک ایران و مجارستان از 12 تیر ماه در آکادمی بین المللی تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ پوران رحیمی سرپرست تیم ملی بانوان کشورمان در این رابطه گفت: پینگ پنگ بازان مجارستان از 11 تیر ماه جهت تشکیل اردوی آمادگی با بازیکنان تیم های ملی کشورمان وارد تهران شدند و تمرینات خود را با تیم ملی کشورمان از 12 آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ملی پوشان کشورمان به همراه راکت به دستان مجار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر مهناز رجبیان، فاطمه رجبی و ویدا عبدی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را انجام می دهند.

رحیمی خاطر نشان کرد: مجارستان همواره از قدرت های برتر اروپا وجهان محسوب میشود و تمرینات مشترک به طور حتم باعث رشد پینگ پنگ بازان کشورمان در تمام رده های سنی خواهد شد.

وی در مورد رنکینگ تیمی مجارستان در رده سنی بزرگسالان و جوانان افزود: در حال حاضر 101 کشور در رنکینگ تیمی جوانان جهان حضور دارند که ایران در مکان 85 رده بندی جهانی قرار دارد و مجارستان در حال حاضر مکان 21 جهان را در اختیار دراد. در رده سنی بزرگسالان نیز مجارستان در رده 12 و ایران در رده 63 جهان جای دارد و این نشان دهنده آن است که مجارستان از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است.

رحیمی در پایان یاد آور شد: اردوی مشترک بانوان تا 19 تیر ماه ادامه دارد و بعد از آن ملی پوشان جوان و نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین خواهند شد.

۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.