مدرس فدراسیون جهانی:شمشیربازان ایرانی نیاز به حضور گسترده تری در سطح بین الملی دارند

مدرس فدراسیون جهانی:شمشیربازان ایرانی نیاز به حضور گسترده تری در سطح بین الملی دارند
اکتاویان زیدورا مدرس فدراسیون جهانی شمشیربازی گفت:شمشیربازان ایرانی برای درخشش بیشتر نیازمند حضور گسترده تری در رقابتهای جهانی هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛اکتاویان زیدورا مدرس فدراسیون جهانی  اظهار داشت:برای نخستین بار است که به ایران سفر می کنم اما پیش از این اطلاعاتی در خصوص شمشیربازی این کشور داشتم و مطلع بودم که برای نخستین بار سهمیه المپیک کسب کرده و به عناوینی هم در اسیا دست یافته است.

وی در خصوص سطح شمشیربازان  ایرانی به خصوص شرکت کنندگان در کلاس درجه یک مربیگری بین المللی گفت: شمشیربازان ایرانی از سطح خوبی برخوردار هستند و نسبت به ادوار گذشته پیشرفت حاصل کرده اند اما باید توجه داشت که این کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنند و من هم به اینجا امده ام که این امر را تسریع بخشم و کمک کنم که این افراد با تکنیک ها ی جدید اشنا تر شوند.

مدرس فدراسیون جهانی در ادامه افزود: کسب عنوان و درخشش در جهان در هر رشته ی ورزشی علی ا اخصوص شمشیربازی مستلزم حضور متعدد در عرصه های بین الملی وجهانی است تا بتوانند با کسب تجربه از مهارت های خود به درستی بهره ببرند .
 
هم اکنون شمشیربازان ایرانی دربسیاری از مسابقات معتبر جهان شرکت می کنند ولی این کافی نیست و باید بیشتر در این میادین ظاهر شوند تا فاصله خود را با رقبا کاهش دهند.
 
همچنین با تاسیس مدارس شمشیربازی درایران مانند کشورهای صاحب نام این رشته  می توانند در جهت ارتقائ سطح کمی وکیفی شمشیربازی گام بردارند.
زیدورا در خصوص حضورش در ایران خاطر نشان کرد:ایران کشور زیبایی است و من خیلی خوشحالم که تجربه حضور در چنین کشوری را پیدا کردم و با توجه سطح مبادلات و روابط خوب رومانی با ایران امیدوارم در سال های اتی این حضور تداوم یابد.
 
گفتنی است :کلاس بین الملی شمشیربازی در اسلحه اپه با حضور مدرس فدراسیون جهانی این رشته از 7 تیر اغاز تا16 همین ماه ادامه خواهد داشت.
۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.