قرعه سخت جوانان بدمینتون باز ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

قرعه سخت جوانان بدمینتون باز ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا
از صبح امروز مسابقات جوانان بدمینتون باز ایران در رقابتهای قهرمانی آسیای زیر19 سال کره جنوبی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، در نخستین دیدار در ساعت 9:30 دقیقه ثریا آقایی در جدول یک نفره دختران مقابل ریو یونگ از کره جنوبی قرار می گیرد. آقایی در صورت پیروزی باید به مصاف سیندهو بخت نخست قهرمانی از کشور هند برود.

در بازی بعدی نیکی طرفی نژاد در دور نخست با کیم هومین از کشور میزبان دیدار می کند و در صورت پیروزی باید مقابل برنده مالزی و اندونزی بایستد.

در جدول یک نفره پسران هم فرزین خانجانی پس از استراحت در دور نخست ظهر سه شنبه به دیدار لی وان تینگ از کشور سنگاپور می رود. سپس مهران شهبازی که در دور اول استراحت داشته با تانگ پانگ لیانگ باز هم از کشور سنگاپور بازی خواهد کرد. صدرالدین صادقی دیگر ملی پوش کشورمان هم عصر سه شنبه با هونگ چون چونگ از کشور تایوان مسابقه خواهد داد.

دیدارهای بخش دونفره روز چهارشنبه آغاز می شود که در بخش پسران دوبل فرزین خانجانی و صدرالدین صادقی با بدمینتون بازانی از کشور هند دیدار خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا زیر 19 سال 13 تا 18 تیر ماه در شهر جیم چئون کره برگزار می شود که 64 جوان در قسمت یک نفره مردان و 56 نفر در قسمت بانوان از کشورهایی چون چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، ژاپن، سنگاپور، سریلانکا و کره حضور دارند.
۱۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.