آغاز رقابت های دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی جوانان اروپا

با انجام وزن کشی و تست پزشکی از بیش از 50 ورزشکار زیر 20 سال 10 کشور اروپایی، دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی جوانان اروپا در شهر پالانگا (لیتوانی) با شعار «مردم فعال؛ دنیای بهتر» آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛رقابت های بخش تیمی این مسابقات که در چارچوب پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش های همگانی  (TAFISA) برگزار می شود صبح سه شنبه 13 تیرماه 1391 انجام می شود، چهارشنبه 14 تیرماه ورزشکاران در 5 بخش مهارت های فردی(میل بازی، میل گیری، کباده، سنگ و چرخ) به رقابت می پردازند و پنج شنبه 15 تیرماه نیز در 5 وزن کشتی پهلوانی، کشتی می گیرند.

در دومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی جوانان اروپا ورزشکارانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، آلمان، اکراین، استونی، اسلواکی، بلاروس، روسیه، گرجستان، لهستان و لیتوانی حضور دارند.

داوران بین المللی جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، اکراین، جمهوری آذربایجان، بلاروس و لیتوانی قضاوت بخش های مهارت های تیمی، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی را برعهده دارند.

ورزش زورخانه از جمله ورزش های حاضر در پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش های همگانی است که در لیتوانی برگزار می شود.

در حاشیه این مسابقات رییس و دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه در همایش بین المللی «نقش ورزش و فرهنگ در توسعه جامعه» که توسط یونسکو و فدراسیون جهانی ورزش همگانی برگزار می شود به ارایه مقاله می پردازند.

در نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان اروپا که آذر 1389 در بلاروس برگزار شد تیم جمهوری آذربایجان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

۱۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.