رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین:هدفمان حضور قدرتمندانه برای شرکت در بازهای همبستگی کشرورهای اسلامی است

حضور قدرتمند همراه با قهرمانی و میزبانی شایسته از اهداف فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در بازیهای همبستگی اسلامی است و این انجمن نیز برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک جواد کوهپایه‌زاده رییس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین  با اعلام این مطلب گفت: برای آماده سازی تیم تیراندازی جانبازان و معلولین برای حضوری قوی در این مسابقات و دیگر رویدادهای سالجاری سومین اردوی آمادگی ملی پوشان از 3 مرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی و سئول تهران در جریان است.
کوهپایه زاده تصریح کرد: 14 تیرانداز منتخب برای شرکت در این اردوی آمادگی دعوت شدند تا با انجام تمرینات زیر نظر مربیان بتوانند به آمادگی بیشتر و بهتری دست یابند.
وی شرایط بازیکنان در اردوها از نظر بدنی، تاکتیکی و تکنیکی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در هر مرحله از اردو نقاط ضعف بازیکنان به صورت چک لیست به آنان گفته می‌شود و بازیکنان ملزم به برطرف کردن این ضعفها تا اردوی بعدی هستند.
دومین دوره بازیهای همبستگی معلولین کشورهای اسلامی با حضور ورزشکاران معلول مسلمان از 24 مهر تا 4 آبان ماه سالجاری در شهر تهران برگزار می‌شود، که کاروان ورزشی کشورمان در چهار رشته فوتسال‌کم‌توانان‌ذهنی، تنیس روی میز، تیراندازی و والیبال نشسته برگزار  می‌شود.

 

۱۰ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.