مربیان تایلندی برای هدایت تیمهای ملی سپک تاکرا به ایران می آیند

در مذاکرات سازنده رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی کشورمان و "عبدالحلیم بن قادر" رییس سنگاپور کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا، مقرر شد با مساعدت این کنفدراسیون، مربیان تایلندی برای هدایت تیمهای ملی به ایران سفر کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد علیپور" در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه نشست مفیدی در بانکوک با رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا داشتیم که وی ضمن ابراز خوشحالی از علاقه مندی به این رشته مهیج در ایران، قول مساعد داد تا برای اعتلای سپک تاکرا در کشورمان، همکاریهای لازم را با ما صورت دهد.

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی اضافه کرد: در این جلسه، از عبدالحلیم بن قادر در خواست شد تا بمنظور ارتقای سطح دانش مربیان و بازیکنان، مربیان مرد و زن تایلندی برای هدایت تیمهای ملی آقایان و بانوان کشورمان به تهران سفر کنند که خوشبختانه رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا با پیشنهاد ما موافقت به عمل آورد و مقرر شد، این موضوع با مساعدت این کنفدراسیون عملی شود.
 
وی گفت: سپک تاکرا در شرق آسیا از جایگاه رفیعی برخوردار است و تعامل ما با آنها در پیشرفت این رشته پرطرفدار، موثر واقع خواهد شد.
علیپور در ادامه گفت: حضور مربیان تایلندی در کشورمان، بطور قطع برای تیمهای ملی سپک تاکرای ما بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.

وی همچنین گفت: از بن قادر برای سفر به تهران دعوت شد تا در خصوص زمینه های بسط و توسعه سپک تاکرا در کشورمان، مذاکرات خود را ادامه دهیم و تفاهم نامه های بیشتری را باهم داشته باشیم.
علیپور در پایان اظهار داشت: شرکت در بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی برای سپک تاکرای کشورمان، حائز اهمیت است و ما تلاش می کنیم این رشته در این بازیهای معتبر، حضوری موثر داشته باشد.
شایان ذکر است در این نشست که پیش از شروع مسابقات جهانی تایلند در بانکوک برگزار شد، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان نیز حضور داشت.
مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان از روز دوشنبه هفته جاری در شهر بانکوک آغاز خواهد شد که تیمهای ملی آقایان و بانون ایران در آن حضور یافته اند.
۱۱ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.