حضور سرزده ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) در اردوی وزنه برداری

حضور سرزده ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) در اردوی وزنه برداری
صبح امروز ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) به صورت سرزده در محل کمپ تیم های ملی حاضر شدند و از 6 ملی پوش وزنه برداری کشور که برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن آماده می شوند تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ حضور سرزده ماموران وادا در محل اردوی تیم ملی درحالی بود که آنها کمتر از 3 ماه پیش و در روز 12 فروردین ماه امسال نیز در شرایطی که ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شدند، به ایران آمدند و از بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، بهادر مولایی، نواب نصیرشلال، سعید محمدپور، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی و مجید عسکری 10 ملی پوشان حاضر در آن اردو نمونه گیری کردند.

با این حال امروز نیز سلیمی، انوشیروانی، مرادی، رستمی، محمدپور و نصیرشلال بدون کوچکترین مشکلی در جریان تمرینات صبحگاهی خود آزمایش دوپینگ دادند. این پنجمین حضور ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) در محل تمرین ملی پوشان وزنه برداری ایران طی 2 سال اخیر است. شاگردان کوروش باقری علاوه بر این در 2 سال اخیر به دفعات توسط ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان (نادو) تحت آزامایش دوپینگ قرار گرفتند و در جریان مسابقات جهانی و آسیایی نیز هر بار که صاحب مدال شدند تست دوپینگ دادند.

این پنجمین حضور ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) در محل تمرین ملی پوشان وزنه برداری ایران طی 2 سال اخیر است.

۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.