برگزاری دوی روز المپیک در کنار نهمین همایش پیاده روی خانوادگی

برگزاری دوی روز المپیک در کنار نهمین همایش پیاده روی خانوادگی
دوی روز المپیک صبح روز جمعه 9 تیرماه همزمان با نهمین همایش پیاده روی خانوادگی فدراسیون ورزشهای همگانی در تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، آخرین روز از هفته المپیک و ورزشهای همگانی بود که صبح روز جمعه 9 تیرماه همزمان با نهمین همایش پیاده روی خانوادگی در تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، شرکت کنندگان در مراسم دوی روز المپیک که تعداد آنها بالغ بر 2000 ورزشکار بود مسیر دوی خود را از مقابل فدراسیون هندبال آغاز و در پارک ملت به پایان بردند . در کنار دوی همگانی نهمین همایش پیاده روی خانوادگی فدراسیون ورزشهای همگانی نیز برگزار شد . در مراسم اختتامیه هفته المپیک دکتر علی مجدآرا رئیس ، محمدرضا دوست محمدی نایب رئیس ، غلامرضا معماری دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی ، فرهمند مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ، مصطفی نکولعل آزاد ریس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و بال زاده نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند .
دکتر مجدآرا در این همایش ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی کشورمان به مسابقات المپیک 2012 لندن به برگزاری موفقیت آمیز دومین سال هفته المپیک و ورزشهای همگانی اشاره نمود و اظهار داشت : هدف از برگزاری هفته المپیک که هر روز آن به عنوانی خاص و برای گروهی خاص از جمله ؛ کودکان ، بانوان ، مردان ، جانبازان و ... طراحی و پیش بینی شده بود تنها و تنها در جهت نهادینه کردن ورزش در بین کلیه اقشار جامعه بود که خوشبختانه با موفقیت و همکاری کمیته ملی المپیک پشت سر گذاشته شد .

در پایان این همایش یک دستگاه خودر سواری پراید ، 30 قطعه سیم کارت ایرانسل ، اینترنت وایمکس ایرانسل و 10 دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد .
 در خاتمه این مراسم بالزاده نماینده کمیته ملی المپیک و مدیر همبستگی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون همگانی و تمامی عزیزانی که در برگزاری مراسم هفته المپیک همت گماشته اند تصریح کرد:البته رئیس و دبیر کل محترم کمیته ملی المپیک به دلیل سفر به لندن نتوانستند در این مراسم شرکت کنند لذا جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم و بار دیگر با قرائت پیام ژاک روگ و تشکر از اسپانسر مراسم  یعنی ایرانسل امید می رود در سالهای آینده نیز شاهد برگزار چنین برنامه های وزینی به مناسبت روز المپیک و بصورت هفتگی باشیم.
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.