رئیس کمیسیون زنان و ورزش IOC در سمینار گوآم اظهار داشت؛ نمایندگان از برنامه های همبستگی المپیک بیشتر استفاده کنند

بعد از آفریقا در سال 2006،آمریکا در سال 2007 و آسیا در سال 2008،این بار اقیانوسیه از سمینار ناحیه ای در خصوص زن و ورزش استقبال کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته بین المللی المپیک این سمینار را تحت حمایت آنیتا ال دوفرانتز رئیس کمیسیون زنان و ورزش و عضو   IOCبا همکاری با کمیته ملی المپیک گوآم برگزار کرد.
بر اساس این گزارش ؛ در ارتباط با سمینارهای پیشین برای نسل دوم، سمینار گوآم هدفش تحکیم معلومات و مهارت های شرکت کنندگان در زمینه مدیریت بوده است به این منظور که آنها بتوانند به پست های پاسخگو در نهادهای تصمیم گیری و اجرایی کمیته های ملی المپیک و دیگر سازمان های ملی ورزش دسترسی پیدا کنند.
17 کمیته ملی المپیک عضو اونوک(انجمن کمیته های ملی المپیک اقیانوسیه)به تعداد 29 نماینده، ازجمله نمایندگانی از نسل جوان برای اولین بار در این سمینار حضور داشتند.
در این سمینار، آنیتا ال دوفرانتز از طرف خود به فعالیت های مربوط به کمیسیون زنان و ورزش پرداخت و از نمایندگان دعوت کرد تا از برنامه های همبستگی المپیک بیشتر استفاده کنند و همچنین برای انتخابات نامزد شوند. یکی از چالش های آینده این کمیسیون کمیته بین المللی المپیک، افزایش حضور زنان در انتخابات برای پست های تصمیم گیری خواهد بود.
گفتنی است؛ این موضوع یکی از موارد مذاکره کنگره المپیک در سال 2009 که اکتبر آینده در کپنهاگ دانمارک برگزار خواهد شد، نیز خواهد بود.

۱۰ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.