محمدرضا جعفری سرمربی تیم ملی ووشو آقایان: جام پارس تدارک مناسبی برای ویتنام است

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان در بخش ساندا آقایان گفت: ووشوکارانی که در فینال انتخابی درون اردویی فیکس تیم ملی شوند را به عنوان تیم منتخب کشورمان و نفرات دوم را به عنوان تیم نفت در رقابتهای جام پارس خواهیم گنجاند و در مجموع این رقابتها تدارک مناسبی برای ویتنام خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "محمدرضا جعفری" در این باره اظهار داشت: طبق برنامه تیم نفت تهران با قهرمانی در پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان در کنار تیم منتخب در رقابتهای جام پارس شرکت می کند و با این شرایط در نظر داریم نفراتی که در تیم نفت بوده اند و در حال حاضر در تیم ملی نیز هستند را در پایان رقابتهای انتخابی درون اردویی مشخص کنیم.

 وی در این باره اضافه کرد: در صورتی که ووشوکاران بتوانند فیکس تیم ملی شوند را به عنوان نفرات تیم منتخب کشورمان در رقابتهای جام پارس خواهیم گنجاند و نفراتی که در رقابتهای انتخابی نهایی شکست را پذیرا شوند را به عنوان تیم نفت وارد مسابقات جام پارس می کنیم.

جعفری تاکید کرد: البته تعدادی از ووشوکاران تیم نفت که در تیم ملی حضور ندارند را با دادن برنامه های تمرینی برای حضور در این مسابقات آماده می کنیم تا آنها هم بتوانند خود را برای کسب بهترین نتیجه در این پیکارها آماده کنند و با این روال امیدوارم بتوانیم این 2 تیم را به خوبی کوچ و زیر نظر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ووشو آقایان در خصوص وضعیت سانداکاران و ارزیابی آنها برای حضور در این تورنمنت تصریح کرد: جام پارس یکی از معتبرترین رقابتها است که با حضور بیش از 17 کشور مدعی قهرمانی و صاحب نام جهان در زنجان برگزار می شود و با توجه به شرایط ایده آلی که از نظر جسمی و روحی دارند قطعا حضور قابل توجهی در این مسابقات نیز خواهند داشت.

وی افزود: رودر رو شدن با بهترین های این رشته که همه خود را برای کسب خوشرنگ ترین مدال ها در مسابقات آسیایی هوشی مینه آماده می کنند تجربه خوبی برای آشنایی با تکنیک و قدرت بدنی ووشوکاران خارجی است و قطعا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی باید حضور در جام پارس را به فال نیک گرفت.

جعفری در خاتمه گفت: در حال حاضر تیم ملی از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار رضایت بخشی هستند و در کنار نکات فنی و تکینکی تمرینات سرعتی را دوچندان کرده ایم هر چند فشار تمرینات را تا زمان برگزاری مسابقات جام پارس کمتر خواهیم کرد تا باعث خستگی ملی پوشان نشود.
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.