ساعی:شانس زیادی برای کسب مدال در لندن داریم

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو با عالی توصیف نمودن وضعیت سه نماینده ایران در المپیک لندن گفت :‌شانس مدال آوری این تکواندوکاران بسیار زیاد است.
   

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسین ؛هادی ساعی، افزود: تمام افراد حاضر در اردو از وضعیت مناسبی از نظر آمادگی بدنی برخوردار هستند.

وی افزود:مابراساس برنامه ریزی انجام شده وضعیت خاصی رابرای سهمیه داران المپیک طراحی کردیم ودر مقطع کنونی سه نماینده ما در وضعیت کاملا راضی کننده ای قرار دارند.

ساعی افزود:در روزهای باقیمانده برنامه کادر فنی کار بر روی تکنیک های سرعتی است وبا ادامه این وضعیت مطمئنم وضعیت از این هم بهتر خواهد شد.

مدیرفنی تیم های ملی افزود: ‌از نظر من آنهایی هم که الان در اردو نیستند، شانس این را دارند که مدال آور باشند واگر اتفاق غیر مترقبه ای نیفتد وباهمین شرایط پیش برویم انشاء الله نمایندگان کشورمان در المپیک لندن نتیجه خوبی خواهند گرفت.

وی افزود: ‌در حال حاضر کادر فنی و حاضران در اردو کاملا با هم هماهنگ هستند و خیلی خوب همدیگر را می فهمند که همین درک متقابل ضامن موفقیت آنهاست.

ساعی افزود:‌ ما استعدادهای خوبی در تکواندو داریم و طی چند سال اخیر در کنار رقیبان قدرتمندی که دراین حیطه فعال هستند ، نتایج خیلی ارزنده ای گرفته ایم و کسب نتیجه خوب حداقل حقوق مورد انتظار خانواده المپیک خواهد بود.

وی درخصوص برنامه های فدراسیون برای المپیک بعدی گفت:پشتوانه های خوبی درداخل خانواده تکواندو وجود دارد وتنها فدراسیونی هستیم که در رده نونهالان لیگ داریم و در رده بزرگسالان هم سابقه 20 ساله برگزاری لیگ داریم که این لیگها بسیار منظم برگزار می شود.

ساعی افزود : ‌ما در مسابقات نوجوانان جهان تنها کشوری بودیم که تیم اول را به این دوره و تیم دوم را هم به مسابقات آسیایی اعزام کردیم، در حالی که خیلی از کشورها تنها با یک تیم در هر دو مسابقه شرکت کردند.
۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.