برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، با مجوز سازمان توسعه تجارت و با همت شرکت نمایشگاهی میلاد نور از تاریخ 27 لغایت 30 مهرماه 91 در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، سالن شبستان، در فضایی بیش از 10000 متر مربع برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت دبیرخانه "یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی"، هدف از برگزار ی این نمایشگاه ایجاد فضایی مناسب برای توسعه و معرفی قابلیت ها و توانمندیهای ورزش کشور و بررسی نقاط قوت و ضعف شرکت ها، خصوصاً تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی می باشد.

علی محتشم امیری، دبیر اجرایی نمایشگاه ، با اشاره به نقش حمایتی این نمایشگاه از تولید کنندگان و فعالین این صنعت، اضافه کرد: "یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی" که با رویکرد حفظ کار و سرمایه ایرانی برگزار می گردد در تلاش است تا با استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های ورزش کشور در ارتقاء این صنعت سهیم باشد.

وی افزود: حضور سازمانها و ادارات تربیت بدنی، فدراسسیون ها و هیأت های ورزشی، تولیدکنندگان، کارشناسان و ورزشکاران  می تواند در نیل به این هدف مؤثر باشد. محتشم امیری با اشاره به حضور بیش از 120 شرکت داخلی و  نمایندگان شرکتهای خارجی در دهمین دوره نمایشگاه مذکور در آذر ماه سال 90، اظهار امیدواری کرد در سال تولید ملی و حمایت از  کار و سرمایه ایرانی شاهد حضور گسترده و پرشور کلیه فعالین این صنعت در "یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی" خواهیم بود.

وی در پایان یاد آور شد تاکنون بیش از 60 شرکت برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.
۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.