سرپرست تیم ملی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان :با آمادگی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد

علیرضا جان نثار در حاشیه برگزاری اردوی مشترک ایران و مجارستان گفت: اردوی آمادگی به نحو مطلوبی در حال برگزاری می باشد و ملی پوشان کشورها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و زیر نظر مربیان و مربی بدنساز در حال تمرین هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ وی تصریح کرد: این اردو جهت آمادگی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که20 الی 24 تیر ماه در چین برگزار میشود و ملی پوشان کشورمان با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.
جان نثار در خصوص حضور تیم ملی مجارستان در تهران عنوان کرد: مجارستان همواره از قدرت های برتر اروپا وجهان محسوب میشود. این تیم در سال گذشته نیز در مسابقات اپن جهانی اتریش به مقام قهرمانی تیمی دست یافت همچنین لاکاتوس که دارنده رنکینگ 45 جهان است نیز به مقام قهرمانی انفرادی در این رقابت ها دست یافت.
سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز ایران در پایان یاد آور شد: در اینجا جا دارد از زحمات ریاست فدراسیون جهت برپایی این اردو و همچنین کلیه پرسنل حاضر در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تشکر و قدردانی کنم که شبانه روز تمام تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن این اردو به کار می برند.

۷ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.