فاطمی نسب: فدراسیون دورویداد مهم و تاثیرگذار را در سال آینده پیش رو دارد

سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص خبر از برنامه ریزی فدراسیون برای حضور در دورویداد پیش رو داد.

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص، سید باقر فاطمی نسب اظهار کرد: سال آینده دو رویداد مهم را در پیش داریم. یکی المپیک ناشنوایان با 20 رشته و دیگری مسابقات جهانی پیوند اعضا با 14 رشته که هر دو رویداد سال آینده با فاصله یک ماه برگزار می شود و همه باید دست به دست هم دهیم. با پیدا کردن استعدادها و شکوفا کردن آنها به همراه برگزاری اردوها  و مسابقات انتخابی و کسب منابع مالی برای این رویدادهای مهم  تلاش مضاعف نماییم.

فاطمی نسب همچنین در رابطه با نشست با روسای هیئت های استانها اظهار کرد:  پس از ادغام فدراسیون های ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماران خاص لازم بود تا نشستی مشترک با حضور 60 رئیس هیات این فدراسیون داشته باشیم. مسئولان این 60 هیات از افراد صادق و خدمتگزار جامعه هدف هستند و دارای اطلاعات و تجارب خوبی می باشند. برای اینکه بنده بتوانم در این ماموریت خطیر به خوبی انجام وظیفه نمایم نیاز دارم از نظرات، تجربیات و داشته های این افراد استفاده کنم که خوشبختانه در این نشست ، شرکت کنندگان نکات ارزشمندی را بیان کردند و نشست با روسای هیئتها بسیار پر بار بود.

فاطمی نسب با اشاره به موفقیت ناشنوایان در بازیهای آسیا- اقیانوسیه، اظهار کرد: در بدو ورود به فدراسیون با کار سنگین  اعزام ناشنوایان به  بازیهای آسیا و اقیانوسیه مواجه شدم که وظیفه ای طاقت فرسا و با حجم کاری بالا بود، لذا سه ماه اول حضورم در این فدراسیون به بازیهای آسیا- اقیانوسیه ناشنوایان معطوف شد. دوست داشتم سفر استانی نیز داشته باشم و تبادل تجربه صورت گیرد که متاسفانه به این دلیل میسر نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مصلحت نمی بینم هیاتهای استانها ادغام شوند. احساس می کنم اگر چنین کاری را انجام دهم دو رویداد مهم ما در سال 92 از جمله مسابقات المپیک  2013 ناشنوایان و مسابقات جهانی 2013 پیوند اعضاء ا را تحت تاثیر قرار دهد و ما از این لحاظ آسیب ببینیم. علاقه مند هستم دو هیات در استان ها هر کدام مجزا و مستقل کار خودشان را ادامه دهند.

فاطمی نسب به قدمت ورزشهای تحت پوشش فدراسیون اشاره کرد و گفت: ورزش های ناشنوایان 55 سال قدمت دارد و پیوند اعضا بیش از 20 سال ضمن این که ورزشهای بیماران خاص کمتر از 10 سال  شروع به کار کرده است. ناشنوایان چندین دوره قهرمانی جهانی دارد و در تاریخ ورزش کشور نقش آفرین بوده و من می خواهم برجسته تر از گذشته به این موضوع نگاه کنم. ادغام این حوزه ها نیز به معنای توقف کارها و یا به معنای کوچک کردن یک بخش و بزرگ کردن بخش دیگر نیست بلکه به معنای توسعه بیش از پیش و به معنای کار بیشتر با انرژی بیشتر و تبدیل به احسن است.

فاطمی نسب در پایان گفت: من آینده را پر بار  و پر امید می بینم و امیدوارم فدراسیون با مساعدت های وزارت ورزش و جوانان،  کمیته ملی المپیک و سایر فعالان در عرصه های ورزشی ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص در مسیر رو به رشد خود و در راه ارائه خدمت رسانی به بیش از 5 میلیون مخاطب خود گامهای اساسی بردارد.

 
۶ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.