بدنبال رکورد شکنی در کاپ شنا آزاد مالزی؛سکه طلا پاداش رکورد شکنی افشین عسگری در تیم ملی

بدنبال رکورد شکنی در کاپ شنا آزاد مالزی؛سکه طلا پاداش رکورد شکنی افشین عسگری در تیم ملی
شناگر جوان کشورمان پس ازدو بار جابجایی رکورد ملی درمسابقات کاپ آزاد مالزی از سوی فدراسیون شنا مورد تقدیر قرار گرفت و به عنوان پاداش سکه طلا دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا ، افشین عسگری شناگر جوان کشورمان که اردیبهشت ماه گذشته در فینال ماده 50 متر پروانه رقابتهای شنای کاپ آزاد مالزی موفق شد طی یک روز دو بار رکورد ملی کشور را کاهش دهد از سوی مسئولان فدراسیون شنا مورد تقدیر قرار گرفت و سکه طلا دریافت کرد.

دراین مراسم که با حضور محسن رضوانی و محسن سمیع زاده سرپرست امور دبیری و مدیر اجرایی فدراسیون شنا برگزار شد ، محسن رضوانی ضمن تقدیر از زحمات این شناگر جوان کشورمان برای وی در مسیر افتخار آفرینی و کسب رکوردهای بهتر آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد اینگونه اقدامات بتواند انگیزه شناگران را برای کار و تلاش بیشتر و بهبود رکورد های ملی افزایش دهد.

عسگری در سومین روز رقابتهای کاپ آزاد مالزی ابتدا در رقابتهای مقدماتی ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه 17 صدم ثانیه توانست رکورد قبلی این ماده را که متعلق به حمید مبرز بود ( مرحله سوم لیگ شنا – دی ماه 84 اهواز ) را به میزان 16 صدم ثانیه کاهش داد تا ضمن جابجایی این رکورد ملی به فینال ماده 50 متر پروانه دست یابد.

عسگری در بعد از ظهر همان روز در فینال ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه و 9 صدم ثانیه رکورد صبح خود را به میزان 8 صدم ثانیه کاهش داد و به مدال نقره این ماده دست یافت.

بر اساس اعلام فدراسیون شنا ، شناگرانی که موفق شوند در مسابقات شنای باشگاههای کشور و رقابتهای بین المللی رکورد های ملی (رده سنی بزرگسالان) را جابجا کنند پاداش ویژه دریافت خواهند کرد.

۶ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.