سرمربی تیم ملی دراگون بوت بانوان:سعی داریم در مسابقات قهرمانی آسیا در صف تیم های برتر بایستیم

سرمربی تیم ملی دراگون بوت بانوان کشورمان ابراز امیدواری کرد که در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی که نیمه اول شهریور ماه سالجاری برگزار می شود بتوانیم در صف تیم های برتر بایستیم .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛"عاطفه فتحی نیا "  گفت: هم اکنون 36 نفر از استانهای تهران، اصفهان، گیلان و هرمزگان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که از این تعداد 28 نفر به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام می شوند.

وی گفت: در مجموع 4 اردوی آماده سازی برگزار می کنیم که در حال حاضر در مرحله اول آن هستیم که در بندر انزلی جریان دارد.البته پس از چند روز استراحت، مرحله دوم آن در تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص علت انتخاب این دو شهر گفت: با توجه به بررسی و مطالعاتی که از آب و هوای کره جنوبی انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که تهران و بندرانزلی برای بالا بردن استقامت و آمادگی ورزشکاران مناسب تر است.

فتحی نیا افزود: انگیزه و روحیه بانوان ملی پوش بسیار بالاست و امکانات و اسکان و تغذیه مناسب باعث شده تا کوچکترین دغدغه ای در این خصوص نداشته باشیم و تاکنون تمرینات را طبق برنامه پیش برده ایم.

وی در پایان از توجه ویژه مسئولان فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن دراگون بوت به این رشته تشکر کرد و خواستار برگزاری مسابقات داخلی بیشتر برای بانوان این رشته شد.
لازم بذکر است مسابقات آسیایی کره جنوبی در 4 مسافت 5000، 2000، 1000 و 500 متر برگزار خواهد شد.
۵ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.