الهه قهرمانی : موفقیت شمشیربازی در گرجستان حاصل یک برنامه ریزی منظم بود

دارنده مدال طلای تیمی شمشیربازی در گرجستان کسب جایگاه نخست و مدال طلای رقابت های گرجستان را مرهون برنامه ریزی و پی گیری های اردوهای منظم دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازسایت فدراسیون الهه قهرمانی دارنده مدال طلا تیمی شمشیربازی گرجستان در گفتگو با سایت فدراسیون شمشیربازی افزود: با توجه به برنامه ریزی  و اردوهای منظم فدراسیون شمشیربازی و  حمایت های بی دریغ شخص دکتر باقرزاده از بانوان  توانستیم در تورنمنت بین المللی گرجستان به بهترین عنوان این رقابت ها و طلای تیمی اسلحه فلوره  دست یابیم .

وی در ادامه در خصوص سطح این رقابت ها افزود: به دلیل حضور کشورهای قدری مانند اذربایجان در این مسابقات که چند نماینده در المپیک 2012 لندن هم دارند به طبع رقابت های سختی را پیش رو داشتیم اما با یک کار گروهی خوب وتمرینات مستمری که داشتیم توانستیم این تیم و سایر تیم های حاضر و حتی کشور میزبان را از میان برداریم وبه قهرمانی دست یابیم.

دارنده مدال طلای  تیمی اسلحه فلوره در خصوص برنامه اتی خود برای دفاع از عنوان قهرمانی تصریح کرد: با توجه به خود باوری که در این رقابت ها من و سایر اعضای  تیم ملی شمشیربازی بانوان به ان رسیدیم از این پس  سخت تمرین خواهیم کرد تا بتوانیم علاوه بر کسب جایگاه وقهرمانی در رقابت های اسیایی در گام های بعدی  در جهان و المپیک نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم .

۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.