برای برپایی اردوی مشترک تنیس روی میز :ستاره های تیم ملی جوانان مجارستان امروز وارد تهران شدند

برای برپایی اردوی مشترک تنیس روی میز :ستاره های تیم ملی جوانان مجارستان امروز وارد تهران شدند
صبح امروز تیم ملی جوانان و نوجوانان مجارستان جهت برپایی اردوی مشترک با تیم ملی ایران وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز؛ محسن شیشه گرها مربی تیم ملی جوانان کشورمان در مصاحبه با سایت فدراسیون عنوان کرد: ستاره های تیم ملی جوانان مجارستان از امروز جهت تشکیل اردوی آمادگی با بازیکنان تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشور وارد تهران شدند.
وی افزود: این تیم در مسابقات جهانی لهستان حضور داشت و لاکاتوس نفر اول جوانان این کشور در مسابقات انفرادی به مقام سومی رسید.
شیشه گرها تصریح کرد: در حال حاضر همکاری بسیار خوب و نزدیکی با فدراسیون مجارستان داریم و پس از موافقت و تصویب ریاست محترم فدراسیون و کمیته فنی قرار بر این شد که از این تیم جهت حضور در تهران دعوت به عمل آید و پس از نائب قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات اپن جهانی لهستان آنها حضور خود را در تهران قطعی کردند.
مربی تیم ملی کشورمان افزود: مجارستان همواره از قدرت های برتر اروپا وجهان محسوب میشود. وی اشاره کرد در سال گذشته نیز در مسابقات اپن جهانی اتریش این تیم به مقام قهرمانی تیمی و لاکاتوس نیز به مقام قهرمانی انفرادی دست یافت.
شیشه گرها در مورد رنکینگ تیمی مجارستان و قدرت بازیکنان آن خاطر نشان کرد: در حال حاضر 96کشور در رنکینگ تیمی جوانان جهان حضور دارند که ایران در مکان 32رده بندی جهانی قرار دارد، مجارستان در حال حاضر در رده بندی فدراسیون جهانی در مکان 10 قرار دارد و این نشان دهنده آن است که از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است .
وی در مورد رنکینگ انفرادی بازیکنان مجارستان گفت : بهترین بازیکن تیم ملی این کشور توماس لاکاتوس دارنده رنکینگ 45 جهان است و او بازیکن بسیار مستعد با فیزیک بدنی عالی و از فیلینگ بالایی برخوردار است .
وی در مورد دیگر بازیکنان مجارستان گفت : مارتون سزیتا در مکان 71 جهان و آدام سزودی در رده 86 جوانان جهان وناندور اکسکی در جایگاه 129 جهان و گرگلی سابجان در رده ی 253 رده بندی جهانی قرار دارد.
شیشه گرها افزود: در حال حاضر شاخص ترین بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان پوریا عمرانی است که در مکان 158 رده بندی جهانی قرار گرفته است و دیگر بازیکنان خوب کشور علیرضا ملا رجبی در مکان 210 و محمد علی روئین تن در مکان 268 رده بندی جهانی قرار دارند که سجاد حسینی نیز با توجه به 2 پیروزی که در لهستان کسب کرد که از ماه آینده وارد رده بندی جهانی خواهد شد. همچنین بازیکنان حاضر تیم ملی نوجوانان آرمان حاجیعی در رده 745 ومهرداد دهستانی در مکان 757 و عرفان قرآنی نیز در این اردو حضور دارند.
شیشه گرها ابراز امیدواری کرد که بازیکنان جوانان ونوجوانان کشورمان از این اردو ی مشترک استفاده خوبی خواهند برد. گفتنی است؛ مربیان حاضر در این اردو محسن شیشه گرها مربی تیم ملی جوانان، نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان، صمد تدبیری مربی تیم ملی نونهالان و همچنین سر مربی تیم ملی جوانان مجارستان می باشند.

۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.