سرمربی تیم ملی وزنه برداری : المپیکی ها چهارشنبه معرفی می شوند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری : المپیکی ها چهارشنبه معرفی می شوند
کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان درباره زمان اعلام فهرست 6 نفره تیم ملی گفت: بعد از رکوردگیری چهارشنبه 6 وزنه بردار اعزامی به المپیک را معرفی می کنیم،البته این احتمال وجود دارد که هر 8 وزنه بردار یا حداقل 7 وزنه بردار را تا لحظه اعزام تیم در اردو نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در فاصله کمتر از 5 روز تا پایان اردوی یک ماهه بجنورد، سرمربی تیم ملی از وضعیت شاگردانش ابراز رضایت کرد.

بر اساس این گزارش؛ آخرین تمرین سنگین تیم ملی وزنه برداری، بعدازظهر شنبه برگزار شد و ملی پوشان از امروز با انجام تمرینات سبک تر خود را برای رکوردگیری روز چهارشنبه آماده می کنند. کوروش باقری با اشاره به آخرین وضعیت ملی پوشان وزنه برداری، بعد از 3 هفته تمرین در اردوی بجنورد گفت: بعد از دو هفته تمرین پرفشار، خوشبختانه شرایط ملی پوشان در هفته سوم به مراتب بهتر از قبل شده است. بهداد سلیمی، نواب نصیرشلال، سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی نفراتی هستند که رکوردهای شان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. سایر نفرات هم روندی رو به رشد دارند و شرایط  شان امیدوار کننده است. در این میان فقط سهراب مرادی است که به دلیل مصرف بیش از حد آنتی‌بیوتیک برای بهبودی انگشت عفونت کرده اش، با شرایط صددرصد آمادگی فاصله دارد که البته زمان هست تا به دوران آمادگی برگردد.

ملی پوشان وزنه برداری صبح پنجشنبه بجنورد را به مقصد تهران ترک می کنند و از بعدازظهر پنجشنبه تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند.

۴ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.