"حسین اعرابی "قهرمان لیگ برتر دارت ایران؛دارت به حمایت و کمک رسانه ها نیاز دارد

نفر اول لیگ برتر دارت کشور حمایت رسانه ها برای پیشرفت این رشته را ضروری دانست و تصریح کرد : متاسفانه رسانه ها به یک سری رشته های خاص توجه دارند ، در حالیکه دیگر ورزشها همانند دارت نیز باید مورد عنایت قرار گیرند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛"حسین اعرابی"  افزود: سطح لیگ دارت امسال بسیار بالا بود و با وجود حضور شانزده نفر در این مسابقات ، رقابت در بالای جدول خیلی نزدیک بهم بود.

وی در ادامه گفت: دارت در ایران رشته نوپایی است ولی در همین مدت کم در سایه تلاش مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن دارت توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند

اعرابی درباره حضور تیم ملی در مسابقات اسیا – اقیانوسیه گفت : حضور در این رقابتهای معتبر برای ما حائزاهمیت است ومن امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات که قرار است مهرماه امسال در استرالیا برگزار شود جزء پنج تیم برتر باشیم.

قهرمان لیگ برتر دارت در ادامه افزود: رشته دارت احتیاج به اطلاع رسانی از طریق رسانه ها دارد تا باشگاهها جذب این رشته شوند و با بستن قرارداد و حرفه ای کردن آن روحیه بازیکنان دوچندان شود.

وی در پایان افزود: این رشته مسئولان دلسوزی دارد و امیدوارم با این روند دارت ایران در جهان حرفهای زیادی در عرصه اسیا و جهان برای گفتن داشته باشد.

۴ تیر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.