افشارزاده:یک ریال از بودجه المپیک را دریافت نکرده ایم/ نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی خواهیم

افشارزاده:یک ریال از بودجه المپیک را دریافت نکرده ایم/ نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی خواهیم
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: از دو سال پیش تنها خواسته مان از مسئولین ذیربط در دولت این بود که بودجه مخصوص به بازیهای المپیک لندن را در زمان معین به کمیته تحویل دهند که متاسفانه این خواسته به هیچ وجه برآورده نشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به این موضوع که کمیته ملی المپیک در فاصله 34 روز مانده به بازیهای المپیک هنوز یک ریال از بودجه ویژه بازیها را دریافت نکرده اظهار داشت: تمام مدارک و مستندات درخواست و خواهش ما از دولت مبنی بر در اختیار گذاشتن بودجه المپیک در دوره زمانی معین که مربوط به سه ماه پایانی سال 90 و سه ماه اول سال 91 بود موجود است، اما متاسفانه علیرغم تمام پیگیری ها یک ریال از این بودجه به کمیته ملی المپیک اختصاص نیافت.

وی ادامه داد: همیشه بحث کمیته ملی المپیک این بود که اگر بودجه ویژه بازیها را در دوره زمانی مشخص به کمیته تزریق نکنند؛ بعد از آن دیگر صدها میلیارد تومان هم دردی را دوا نخواهد کرد و حکم نوش داروی پس از مرگ سهراب را خواهد داشت. درخواست زیادی نداریم، بودجه ورزشکاران و فدراسیونها را بدهند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از اردوها و برنامه های آماده سازی آنان حمایت کنیم.

افشارزاده ضمن تشکر از مسئولین مربوطه که در سه ماهه اول سالجاری حدود 60% از اعتبارات اصلی (بودجه جاری) کمیته ملی المپیک را پرداخت نموده اند تاکید کرد: این مبلغ  به فدراسیونها تزریق شد تا خللی در اجرای برنامه های آماده سازی ملی پوشان ایجاد نگردد. تا به امروز برای جلوگیری از ایجاد حواشی هیچ انتقادی را مطرح نکردیم و برای پیشگیری از عقیم ماندن برنامه های فدراسیونهای المپیکی و کادر فنی تیم ها، بودجه جاری کمیته ملی المپیک را در اختیار فدراسیونها قراردادیم؛ اما موضوع اینجاست که این مبلغ به هیچ عنوان جوابگوی حجم بالای فعالیت و انتظاری که از ملی پوشان داریم نیست.

وی یادآور شد: بودجه ویژه بازیها 30 میلیارد تومان بود که می بایست طی 5 ماه گذشته به تدریج در اختیار کمیته قرار می گرفت تا در اختیار فدراسیونهای المپیکی و برنامه های آماده سازی آنان قرار گیرد، اما دریغ از یک ریال.

افشارزاده ضمن تقدیر و تشکر از ملی پوشان حاضر در اردوها و همچنین کادر فنی و فدراسیونهای المپیکی تصریح کرد: طی ماههای پیش بارها و بارها ورزشکاران ، مربیان و حتی فدراسیونها به نداشتن امکانات لازم اعتراض کردند اما کمیته ملی المپیک از تمام توانایی و موجودیت خود استفاده کرد تا در اولین فرصت این خلاء رفع گردیده و مشکلی در روند آماده سازی آنان پیش نیاید اما باور کنید که دیگر توانایی این موضوع را نداریم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم مسئولین ذیربط طی چند روز آتی نسبت به این مهم اقدامی عاجلی بعمل آورند تا شرمنده کاروان اعزامی به المپیک لندن نباشیم.



۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.