پیش از شرکت در رقابتهای المپیک لندن؛کشورهای صاحب نام کشتی دنیا در تورنمنت های بین المللی روسها به آلمان می روند

کشورهای صاحب نام کشتی دنیا پیش از شرکت در رقابتهای المپیک 2012 لندن در تورنمنت های بین المللی شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، روسها که هم اکنون اردوی خود را در منطقه البروس این کشور دنبال می کنند، پیش از این قصد داشتند در جام زیلکوفسکی لهستان شرکت کنند، اما با تغییر برنامه و با تصمیم ماگمود گوسینوف سرمربی خود روزهای 10 و 11 تیرماه درجام جایزه بزرگ آلمان شرکت می کنند.

بر این اساس، آذربایجانی ها هم قصد دارند مانند روسها با کشتی گیران المپیکی خود به دورتموند بروند و حتی گره وزن 74 کیلوگرم خود بین اشرف علی یف و گوتسیوف را در این مسابقات باز کنند.

اوکراینی ها که بتازگی جام دریای سیاه را در شهر اودسا خود برگزار کردند و کشتی گیران سرشناسی همچون آرتور تایمازوف ازبکستانی در این مسابقات به مقام قهرمانی رسیدند، نیز احتمال دارد با برخی چهره های خود که هنوز در مورد آنها به جمع بندی نرسیده اند، در تورنمنت آلمان یا اسپانیا به میدان بروند.
گرجستانی ها نیز که هم اکنون با برخی نفرات سرشناس خود همچون گوگشلیدزه در اردوی خود در شمال ارمنستان بسر می برند در فکر حضور در جام اسپانیا هستند تا نفرات آنها پیش از المپیک در یک مسابقه محک بخورند.

آمریکایهایی هم که در جام زیلکوفسکی لهستان با برخی نفرات المپیکی خود همچون تراول دلاگنف در وزن 120 کیلوگرم به میدان رفتند قصد دارند در تورنمنت اسپانیا نیز به میدان بروند تا عملکرد برخی دیگر از نفرات خود را بسنجند.

ترکیه ای ها، قزاقستانی ها و کانادایی ها نیز با نفرات اصلی و سرشناس خود در جام زیلکوفسکی لهستان شرکت کردند بطوریکه شاهین رمضان قهرمان المپیک پکن که در رقابتهای گزینشی فنلاند سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کرد در شهر سدیس در یک وزن بالاتر به میدان رفت و نایب قهرمان شد.بلوکباشی، جنتری و اسپریدینوف از دیگر نفرات سرشناس این کشورها بودند که در لهستان قهرمان شدند.

کشورهای کره جنوبی، ژاپن و مغولستان نیز حضور در رقابتهای جام جایزه بزرگ آلمان و اسپانیا را در برنامه کاری خود دارند.
اینها نمونه ای از حضور کشورهای صاحب نام در تورنمنت های بین المللی پیش از المپیک 2012 لندن است که نشان می دهد، سرمربیان این کشورها  علیرغم زمان کوتاه باقی مانده تا رویداد مهم شرکت در تورنمنت های بین المللی را در برنامه کاری خود دارند

۳ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.