در جریان مسابقات قهرمانی جهان واسکو (ایتالیا)؛دو مدال دستاورد تیم ملی بانوان در روز نخست

تیم ملی بانوان کشورمان در نخستین روز از رقابتهای جهانی واسکو توانست دو مدل کسب کند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون رزمی ؛تیم ملی کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی بامداد روز چهارشنبه 31 خردادماه  برای حضور در مسابقات جهانی ، تهران را به مقصد ایتالیا ترک  کرد.

در اولین روز از رقابتها ،فتانه بهمنی نماینده وزن 65+ کیلو کشورمان در استایل لایت کنتاکت   پس از طی دو پله از جدول مسابقات در مقابل حریفی از کشور اوکراین به پیروزی دست یافته وراهی فینال شد و در ادامه این رقابت ها در مصاف با حریف روسی خود نتوانست برتری یابد و به مدال نقره دست یافت تا با این حساب اولین نقره  این رقابتهابه نام اودر تیم ملی ایران ثبت شود.

در ادامه این رقابتها این ناهید مقدم بود که توانست با تکیه بر تجربه اش در فینال رقابتها با اقتدار حریف  ایتالیایی اش را که از مزیت میزبانی نیز بر خوردار بود کنار گذاشته تا اولین طلایی تیم ملی ایران نام گیرد.

پیکارهای مذکور در شهر تل نزو ایتالیا با حضور بیش از 40 کشور جهان در استایل لایت کنتاکت در حالی برگزار می گردد که بانوان ملی پوش کشورمان اولین باری است که در این رقابتها حضور دارند.

مسابقات فوق از روز پنج شنبه یکم تیرماه به مدت چهار روز به صورت انفرادی و تیمی ادامه می یابد.
قابل ذکر است تیم اعزامی در بخش بانوان متشکل از ناهید مقدم (50-) ، سعیده فرد صانعی (55-) ، حدیثه نوحی ( 60-) ، فتانه بهمن بلشتی (65-) ، مینا کرمی ( 65+) و سمانه جمشیدی ( 70-) می باشد که بانوان ملی پوش فدراسیون رزمی را با سرمربیگری فروغ موسوی و راحله منظوری تشکیل می دهند .بهزاد سیفی به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند. 

۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.