تمرین کشتی سه نفره ای فرنگی کاران در فاصله 35 روز تا المپیک؛تاکید محمد بنا بر اهمیت بالای تمرینات

تمرین کشتی سه نفره ای فرنگی کاران در فاصله 35 روز تا المپیک؛تاکید محمد بنا بر اهمیت بالای تمرینات
روزشمار المپیک در خانه کشتی شماره یک عدد 35 را نشان می‌دهد و محمد بنا در لابه لای فریادهایش متذکرمی‌شود که تمرینات‌یک‌ماه‌باقی مانده تا المپیک به اندازه تمام تمرینات سال گذشته اهمیت دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، محل تمرین ملی‌پوشان‌کشتی فرنگی ایران، کاملا تحت تاثیر فریادهای محمد بناست. نفس‌های ملی پوشان به شماره افتاده اما آقای سرمربی هنوز آنها را به تحرک بیشتر و اجرای دستوراتش وادار می‌کند. او به سراغ کشتی‌گیری که از شدت فشار تمرینات روی زمین افتاده می‌رود و خودش با او سرشاخ می‌شود.

تمرینات طاقت فرسای بنا حتی نفس معدود سکونشینان حاضر در زمین را هم در سینه حبس کرده است. با هر فریاد آقای سرمربی تلاش ملی پوشان بیشتر می‌شود.

تمرین عصر دیروزفرنگی کاران اختصاص به تمرین کشتی سه نفره دارد، اردونشینان ابتدا بدنهای خود را با بازی بسکتبال در دو گروه گرم می کنند و سپس با توجه به شرایط وزنی در تایم مسابقه ای با هم سرشاخ می شوند و تمرین در خاک و سرپا را انجام می هند. شدت تمرینات بالاست و کادر فنی هم کشتی گیران را به انجام تمرین پرفشار ترغیب می کنند. بالاخره اردونشینان پس از بیش از 100 دقیقه به تمرین دیدنی خود را با چهره های شاداب پایان می دهند.

در پایان این تمرین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی که رضا یزدانی آماده تمرین اختصاصی مرور فن می شود خنده بر لب دقایق کوتاهی با او سرشاخ می شود و برخی نکات فنی را به او گوشزد می کند و این امر حاکی از رابطه نزدیک بنا با آزادکاران است.

فرنگی کاران که تمرینات خود را از روز 25 خرداد ماه در محل خانه کشتی تهران آغاز کرده اند امروز(جمعه) دو جلسه تمرین را در برنامه دارند و این تمرینات این تیم تا روز 7 تیرماه ادامه می یابد.

۲ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.