سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا چین؛تیم ملی کبدی با شکست هند به فینال نزدیک شد

سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا چین؛تیم ملی کبدی با شکست  هند به فینال نزدیک شد
تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان دومین دیدار خود در جریان مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا موفق شد تیم قدرتمند هندوستان را با شکشت دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان صبح امروز در دومین دیدار خود در جریان رقابت‌های ساحلی آسیا با نتیجه 42 بر 32 از سد تیم قدرتمند هندوستان که عنوان قهرمانی در چند دوره مسابقات آسیایی و جهانی را یدک می کشد، بگذرد و به عنوان تیم سرگروه به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

تیم ملی کشورمان در شرایطی امروز برای اولین بار در تاریخ خود موفق به شکست تیم مدعی هندوستان شد که این تیم در تمامی رقابت‌های رسمی آسیایی و جهانی قبلی خود مقابل هیچ تیمی تن به شکست نداده بود.

کبدی‌کاران ساحلی کشورمان که پیش از این و در اولین دیدار خود توانسته بود کره جنوبی را با نتیجه 47 بر 27 از پیش رو بردارد، در مرحله نیمه نهایی بازی های ساحلی آسیا عصر امروز با تیم سریلانکا مصاف خواهد کرد و در صورت پیروزی در این دیدار به فینال این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

همچنین در دیگر دیدار این مرحله دو تیم مدعی هندوستان و پاکستان مصاف خواهند کرد که برنده یکی از این دو تیم هم در فینال رقابت‌های کبدی ساحلی حضور خواهد داشت.

۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.