سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: امیدوارم طلسم نرفتن به فینال را بشکنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد امروز تیم ملی فوتبال ساحلی بتواند به فینال راه پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مارکو اکتاویوی برزیلی در این باره گفت: من از شاگردانم راضی ام. آنها فداکارانه در مقابل امارات ظاهر شدند. داوران علنا می خواستند امارات برنده شود اما علی نادری در 7-8 ثانیه مانده به پایان بازی، کار را تمام کرد.

مارکو درباره دلیل اخراجش گفت: عربها وقت را تلف می کردند و من به داور اعتراض کردم که چرا به آنها اخطار نمی دهد و من را اخراج کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله جایگاه تماشاگران در ورزشگاه محل بازی نزدیک به زمین ساحلی از جایگاه هم می توانم تیمم را رهبری کنم .البته امروز صبح جلسه ای با بازیکنان و کمک مربی تیم داشتم که نکات لازم را گوشزد کردم و مشکل خاصی به نظر من وجود ندارد.  من دو سه دقیقه پایان بازی روی نیمکت نبودم و دستیارم در غیاب من خوب کار کرد و تیم به پیروزی رسید.

اکتاویو در پایان درباره بازی با فلسطین گفت: فلسطین شگفتی ساز شده و عمان را در یک چهارم برد. ما این تیم را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا بازیکنان ایران انگیزه دارند که فلسطینی ها را ببرند و به فینال بروند. من امیدوارم که طلسم نرفتن به فینال را در رقابتهای امسال بشکنیم. ایران همیشه تا مرحله نیمه نهایی نمایش خوبی دارد  اما در همه رقابتهای تیم ساحلی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بازی را در این مرحله حساس به حریف واگذار کرده است.بازیکنان عزمشان را جزم کرده اند تا  بتوانند حریف را شکست دهند و به فینال برسیم.البته دیدار میزبان و لبنان هم مهم است و یک پای دیگر فینال را مشخص می کند. در رقابتهای امسال ترکیب کلی چهار تیم نهایی کاملا تغییر کرده و به جز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، تیم های  چین، فلسطین و لبنان در جمع چهار تیم هستند و این جالب به نظر می رسد. البته در دوره گذشته چین توانسته بود و به جمع چهار تیم پایانی راه یابد و اتفاقا در بازی رده بندی حریف ایران بود که شکست خورد تا مدال برنز به ایران برسد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.