چانگ:سرعت حاجی پور افزایش زیادی کرده است

سرمربی تیم ملی بانوان،گفت:در اردوی کره جنوبی ، حاجی پور با حریفان قدرتمندی مبارزه کرد و تا حدود زیادی نقاط ضعف خود را پوشش داد.
به گزارش روابط عمومی کمیتهملی المپیک؛چانگ،سرمربی تیم ملی تکواندو دختران،اظهار داشت:در ایران حریفان زیادی برای تمرین مشترک و مبارزه وجود ندارند به همین دلیل معمولا با کمبود حریف تمرینی مناسب روبرو هستیم، ولی در کره نفرات بسیار باتکنیک و قدرتمندی حضور دارند که می توانند میزان رشد حاجی پور را سرعت بیشتری داده و تجربه او را در امتیاز گیری بالاتر ببرند به همین دلیل معتقدم که در اردوی کره جنوبی تا حدود زیادی به اهداف خود دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد:در اردوی 10 روزه کره جنوبی بیشتر روی نحوه امتیاز گیری و استفاده از ضربات سر تمرکز کردیم و البته در این مدت سرعت حاجی پور نیز افزایش بسیار مطلوبی داشته است و با این روند حتما در المپیک شاهد مبارزات قابل قبولی از این تکواندوکار خواهیم بود.

چانگ در مورد اردوی تیم ملی در فرانسه نیز گفت:بدون شک اردوی فرانسه برای حاجی پور مفید خواهد بود، چون در آنجا معمولا حریفان بلند قد و بسیار قدرتمند هستند و می تواند تجربه ارزشمندی برای کسب پیروزی در لندن باشد.

سرمربی تیم ملی در مورد وضعیت تمرینی حاجی پور نیز عنوان کرد:حاجی پور مبارزات سخت و دشواری را در المپیک پیش رو دارد و در واقع هر مسابقه مانند فینالی نفس گیر خواهد بود به همین دلیل روند آماده سازی را با انگیزه و روحیه مضاعف دنبال کرده و در شرایط ایده آلی بسر می برد و با این وضعیت  حاجی پور حریف سرسختی برای سایرین خواهد بود.

چانگ در پایان گفت:در اردوها حرکات آنقدر تمرین شده که هماهنگی مناسبی بین من و حاجی پور ایجاد شده و او به خوبی تاکتیک های مورد نظر مرا در شیاپچانگ پیاده می کند و امیدوارم که در این مدت کوتاه به بالاترین شرایط فیزیکی و روحی دست پیدا کرده و در المپیک 2012 لندن نتایج دلخواه را کسب کند.    
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.