علیرضا علی محمدی عضو تیم ملی آبهای آرام:هدفم کسب مدال در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان است

علیرضا علی محمدی قایقران 22 ساله کشورمان 7 سال است که فعالیت خود را در این رشته ورزشی آغاز کرده است. وی یکی از قایقرانان مواد سرعتی رشته آبهای آرام است و درخشش خود را از تورنمت بین المللی باکو در سال 87 با کسب 3 مدال طلا آغاز کرده است. علی محمدی سال گذشته در حالی که یکی از امید های کسب سهمیه المپیک قاره آسیا محسوب می شد در فاصله یک هفته به آغاز مسابقات قهرمانی دچار مصدومیت شد و از راه یابی به المپیک بازماند. وی هم اکنون پس از 8 ماه از بند مصدومیت رهایی یافته و تمرینات خود را به همراه تیم ملی آبهای آرام ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛عضو تیم ملی آبهای آرام کشورمان گفت: سال گذشته در مسابقات کاپ 3 جهانی بهترین رکورد را در بین قایقرانان آسیایی داشتم و مطمئنم اگر دچار مصدومیت نمی شدم سهمیه المپیک را کسب می کردم.

علیرضا علی محمدی ادامه داد: از زمانی که کایاک یکنفره 200 متر در بین رشته های المپیکی قایقرانی قرار گرفت فعالیتم را در این ماده به صورت حرفه ای پیگیری کردم. رکوردم در بین قایقرانان آسیایی بسیار خوب بود و سهمیه المپیک را می توانستم کسب کنم که دچار مصدومیت شدم.

وی افزود: پس از مصدومیت به مدت 2 ماه دستم در گچ بود و پس از آن با تمرینات هوازی تمریناتم را آغاز کردم و پس از 6 ماه شروع به پارو زدن کردم.

علی محمدی بیان کرد: اکنون پس از 8 ماه مجددا به اردوی تیم ملی دعوت شدم و خودم را برای مسابقات سال آینده آماده می کنم. سال آینده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان را در پیش دارم و امیدوارم در این مسابقات بتوانم موفق به کسب مدال شوم.

وی اظهار داشت: رقابت در کایاک 200 متر بسیار نزدیک است و قایقرانان با فاصله های صدم ثانیه ای مقام کسب می کنند. برای کسب مدال در مسابقات زیر 23 سال جهان باید رکوردم را کمتر از یک ثانیه کاهش دهم که فکر می کنم در فاصله یک سال باقی مانده تا مسابقات بتوانم این رکورد را کسب کنم.

علی محمدی ادامه داد: پس از مسابقات زیر 23 سال جهان، رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی 2014 کره را در پیش داریم که خودم را برای حضور در این مسابقات آماده خواهم کرد.

وی تصریح کرد: در 200 متر در ایران رقیب ندارم اما امیدوارم با اضافه شدن نفراتی در این ماده به تیم ملی رقابت ایجاد شود و این رقابت باعث کسب رکورد های بهتر برای من و رقیبانم خواهد شد.

علی محمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه از اول فعالیتم در قایقرانی دچار مصدومیت های زیادی شدم. اما در حال حاضر با هدایت مربیان و انجام تمرینات بدنسازی مرتب تلاش می کنم به شرایط ایده آل بازگردم و تمریناتم را با قدرت انجام دهم.
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.