شخرت گانیو مربی تیم ملی روئینگ مردان:ایران جوانان بسیار مستعدی در ورزش دارد که باید به آنها بیشتر بها داد

مربی تیم ملی روئینگ مردان گفت: اردو را آغاز کردیم بیشتر بچه ها در اردو حاضرند فقط بعضی ورزشکاران امتحانات دانشگاه دارند که پس از پایان امتحانات به اردو اضافه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛شخرت گانیو بیان کرد: در حال حاضر 17 نفر در اردو حاضرند اما ما باید برای مسابقات آینده برنامه داشته باشیم و با استعدادیابی نفرات جدیدی را به تیم ملی اضافه کنیم.

وی افزود: ایران کشور بزرگی است و جوانان مستعدی دارد. ما باید تمرکز را از چند استان برداریم و به تمام استان ها و حتی شهرهای کوچک برای جذب استعدادهای جدید برویم.

گانیو اظهار داشت: جوانان ایران دارای شاخص های بسیار خوبی برای رشته های گوناگون ورزشی هستند و ما در روئینگ به نفراتی نیاز داریم که باید آنها را با استعدادیابی پیدا کنیم. محسن شادی یکی از نمونه هاست که استعدادش کشف شده و سرمایه گذاری ها در مورد او نتایجش را نشان داده است. جوانانی مثل محسن شادی در ایران زیاد هستند.

وی اضافه کرد: اگر از آینده صحبت می کنیم و به نتایج درخشان بین المللی می اندیشیم بیش از هر مسئله باید به کشف استعدادهای جدید بیاندیشیم. قطعا اگر اردوی تیم ملی با تعداد قایقران بیشتری برگزار شود دست ما برای انتخاب بازتر است و می توانیم روئینگ سواران بهتری را برای اعزام به مسابقات مدنظر بگیریم.

گانیو در خصوص وضعیت محسن شادی گفت: محسن در شرایط خوبی به سر می برد. با توجه به علاقه ای که به شهر و خانواده اش دارد بهترین جایی که می تواند تمرین کند همین ارومیه است. علاوه بر آن سد شهر چای ارومیه امکانات و شرایط خوبی دارد و محسن هم نشان داده که با تلاش می تواند به موفقیت دست پیدا کند.

وی ادامه داد: المپیک میدان بزرگی است و محسن حریفان قدرتمندی را پیش رو دارد. اما امیدواریم با تلاش و کار بیشتر در فاصله کمی که باقیمانده بهترین نتیجه را بگیریم.

گانیو خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله در ورزش تمرین است. محسن نیز نشان داده که برای رسیدن به هدف تلاش زیادی می کند. به همین دلیل فشار تمرینات فشرده اش را تحمل می کند تا بهترین نتیجه را بدست بیاورد
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.