باوفا:مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در کردستان برگزار می شود

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کردستان گفت: مسابقات بین المللی دوچرخه سواری به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری : بهروز باوفا ظهر یکشنبه در جلسه مجمع هیئت دوچرخه سواری استان کردستان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب استان و متناسب بودن راه های کوهستانی مسابقات بین المللی در بخش کرسی و کوهستان برای اولین بار به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

وی با اشاره به احداث پیست دوچرخه سواری در این استان در آینده نزدیک افزود: عملی کردن این مهم می تواند نوید بخش پیشرفت چشمگیری در زمینه دوچرخه سواری در کردستان باشد.

رئیس هئیت دوچرخه سواری استان کردستان ادامه داد: احداث پیستهای مناسب، فراهم سازی و توسعه امکانات، ارتقاء سطح آموزش مربیان استان، اعزام ورزشکاران به اردوهای تیم ملی و جذب اسپانسر برای حمایت های مالی از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای تقویت ورزش دوچرخه سواری استان است.

باوفا بیان کرد: در سال 90 دوچرخه سواری استان از رتبه 26 کشوری به رتبه هفتم کشوری ارتقا پیدا کرد که این مهم نشان دهنده رشد این رشته ورزشی در استان کردستان است.

وی یادآور شد: هدف اصلی هیئت دوچرخه سواری استان کردستان بسترسازی مناسب برای سال های آتی این رشته ورزشی در سطح این استان است.

رئیس هئیت دوچرخه سواری استان کردستان گفت: جذب مربیان توانا، اعزام ورزشکاران به اردوهای تیم ملی و برگزاری کلاس های آموزشی از جمله برنامه های مد نظر هیئت استان است و در راستای عملی کردن این برنامه ها اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.