افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ بانوان:به منظور آمادگی بیشتر سولماز عباسی به اردوی برون مرزی اعزام خواهد شد

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: برای آمادگی بیشتر روئینگ سوار المپیکی کشورمان یک اردوی برون مرزی خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیه ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون افشین فرزام ادامه داد: برای اردوی برون مرزی پیشنهاد کرده ایم به یکی از کشورهای پرتغال، چین یا سنگاپور اعزام شویم. با توجه به مکاتبات انجام شده احتمال اعزام به پرتغال بیشتر است.

وی افزود: پرتغال به این دلیل انتخاب شده است که اولا دارای امکانات و پیست بسیار خوبی است و ثانیا تیم ملی انگلیس که یکی از بهترین تیم های روئینگ جهان است در پرتغال تمرین می کند. امیدواریم که در این کشور بتوانیم با بانوان تیم ملی انگلیس تمرینات مشترکی داشته باشیم.

فرزام بیان کرد: تمرین در کنار بهترین های دنیا یکی از بهترین روش ها برای آمادگی بیشتر قایقران المپیکی کشورمان خواهد بود و مطمئنا این تمرینات تاثیر چشم گیری بر روی سولماز عباسی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عباسی در حال حاضر تمریناتش را در دریاچه آزادی انجام می دهد و به محض آماده شدن شرایط به اردوی برون مرزی اعزام خواهد شد.
فرزام در خصوص تیم ملی روئینگ بانوان اظهار داشت: برنامه بلند مدت فدراسیون برای بازی های آسیایی 2014 اینچوآن کره است. بانوان تیم ملی روئینگ هم تمرینات خود را آغاز کرده اند و خود را برای این مسابقات آماده می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای تیم ملی از چند روز آینده آغاز خواهد شد. تیم ملی جوانان در میانه اردو می زند و تیم بزرگسالان نیز در زنجان تمریناتش را پیگیری خواهد کرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.