آغاز اردوی تیم ملی والیبال ناشنوایان برای بازیهای جهانی

اردوهای تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران برای حضور در مسابقات جهانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص، فرهاد داخم سرپرست انجمن والیبال ناشنوایان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان مرداد ماه در کشور بلغارستان آغاز شد که تیم ملی ایران نیز اردوهای خود را جهت حضور پر قدرت در این رقابتها آغاز ککرده است. اردوی اول تیم ملی از 7 تا 14 تیرماه در شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار می شود. البته پیش از این ملی پوشان شش ماه در تمرینات به سر می بردند که با لغو مسابقات والیبال آسیا- اقیانوسیه از سوی ستاد برگزاری رقابتها، به این رقابتها اعزام نشدند.

داخم همچنین گفت: 22 نفر به اردوی تیم ملی والیبال ناشنوایان دعوت می شوند که پس از دو مرحله اردوی دیگر، 15 نفر به مسابقات جهانی بلغارستان اعزام می شوند.

سرپرست انجمن والیبال ناشنوایان با تشکر از زحمات فدراسیون، ابراز داشت: با حمایتهای سرپرست فدراسیون، تغییرات سازنده و خوبی در والیبال ناشنوایان در حال شکل گیری است.

مهدی رحیمی، سعید حشمتی، محمد خدری، محسن روح نواز، محمد مجدی(البرز)، رامز مجرد، رضا ایمان زاده، میرعلی باقری(آذربایجان غربی)، مهرداد کشاورز، مجید شهبازی، مهدی قبادی (تهران)، پویا قاسمی نژاد(چهارمحال و بختیاری)، پرویز نسائی، وحید طالبی، سید احمد حسینی، امیر نسائی (خراسان رضوی)، رحمت کلته، حامد گرکانی، مهدی یوسفی (گلستان)، حسن بی پناه گرجی، حسن نیک کار، یاسر رحمانی(مازندران ) در این اردو حضور دارند.

فرهاد داخم به عنوان سرمربی، غلامرضا پارسا(مربی)، نعمت مقیمی(مربی)، محمد رضا غلامی(آنالیزور) تیم را همراهی می کنند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.